23 Kasım 2013 Cumartesi

Okuma Şenliği - Kış 2013

Herkese merhabalar!!

Muhakkak takip edenleriniz vardır, sevgili Kitap Oburumuz, pinuccia'nın bir yaz okuma şenliği vardı. Yoğun ilgi ve ısrarlara dayanamayıp bir tanede kış okuma şenliği düzenlemiş. Ben biraz geç gördüm, biraz da gönderiyi yazama işini sallayınca siz bu gönderiyi yeni gördünüz.

Acayip eğlenceli bir okuma listesi hazırladı. Eğer sizde şenliğe bende katılmak istiyorum diyorsanız, buradan şenliğin detaylarına bakabilirsiniz.

Gelelim asıl benim Okuma Şenliği listeme!! Kitapların kimilerini şimdiden okudum, kimilerini okumaya hazırlanıyorum. İşte benim okuma şenliği listem :)


Okuma Şenliği Listem

10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.
David Gibbins - Atlantis (431 Sayfa) Altın Kitaplar

10 puan: Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara.
Forrest Carter - Küçük Ağacın Eğitimi (280 Sayfa) Say Yayınları
Vakti zamanında annem sahaftan almıştı.

10 puan: Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.
Burasını hala dolduramadım maalesef.

15 puan: 600 Sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
J.R.R. Tolkien - Yüzüklerin Efendisi (1000 küsür Sayfa) Metis Yayınları

15 puan: Nobel Ödüllü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
Bu konuda da hala arama taramadayım.

15 puan: Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
Reşat Nuri Güntekin - Çalıkuşu (408 Sayfa) İnkilap Kitapevi

15 puan: Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara.
Kyung-sook Shin - Lütfen Anneme İyi Bak (232 Sayfa) Doğan Kitap
Güney-Kore Edebiyatı. (Bu konuda SaklamaKabından kopya çektim^^)

20 puan: Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.
Jane Austin - Mansfield Park (488 Sayfa) Can Yayınları

20 puan: Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara.
Aranıyor hala :)

25 puan: Yasaklamış bir kitap okuyanlara.
Chuck Palahniuk - Dövüş Klübü (224 Sayfa) Ayrıntı Yayınevi

25 puan: Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
Sadi Borak - Atatürk'ün Özel Mektupları (292 Sayfa) Kaynak Yayınları

25 puan: Yayınlanmış en az 5 kitabı olan bir yazarın ilk kitabını (yada romanını) okuyanlara.
J.R.R Tolkien - Sigurd ve Gudrún Efsanesi (248 Sayfa) İthaki Yayınları
Evet, hala okumadığım bir kaç Tolkien kitabı var :)

25 puan: Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
The Diary of a Young Girl - Anna Frank (283 Sayfa) İngilizce basımını okumayı planlıyorum.

30 puan: Okumayı yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
Bu kısmı dolduramadım daha :/

40 puan: Bir üçleme veya aynı seriden 3 kitap okuyanlara.
Demir Durid Günlükleri 1-2-3 Artemis Yayınları
Kitaplar elime geçtiğinde sayfa sayıları eklenecektir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder