14 Kasım 2013 Perşembe

[Kitap Yorumu] Tanrıçanın Savaşı - Aimee Carter

Kitabın Adı : Tanrıçanın Savaşı
Orijinal Adı : Goddess Interrupted
Yazar : Aimee Carter
Serinin Adı : Goddess Test
Seri Kitap Numarası : 2
Tür : Paranormal, Urban Fantazi, Romantik, Mitoloji, Genç-Yetişkin
Yayıncı : Ephesus Yayınları
Fiyatı : 16TL
Sayfa Sayısı : 297
Yayın Tarihi : Kasım 2012

Kate Winters ölümsüzlüğü hak etti.
Ama hayatını Ölüler Diyarında, Henry ile birlikte geçirmek istiyorsa bunun uğruna savaşması gerekecek.
Bütün olanlar içerisinde, ölümsüzlüğü kazanmak en kolayı olmuştu. Kate, artık Ölüler Diyarı Kraliçesi olarak taç giymek üzere olmasına rağmen, kendisini her zamankinden çok daha yalnız hissetmektedir. Ölüler Diyarının hükümdarı olan Henryye karşı duyduğu sevgi günden güne büyürken, Henry ona karşı gittikçe mesafeli ve gizemli davranmaya başlamıştır. Katein taç giyme töreninin tam ortasında, evrende kendisini öldürebilecek kadar güçlü olan tek varlık tarafından alıkonur: Titanların Kralı, Kronos.
Diğer tanrılar her birinin sonunu getirebilecek olan savaşa hazırlanırken Henrynin Tartarusdan kurtuluşu yalnızca Katein elindedir. Ama Ölüler Diyarının sonsuz mağaraları içinde yolunu bulabilmesi için, geleceğini tehdit eden tek kişiden yardım talep etmelidir.
Henrynin ilk karısı, Persephone.

Ya ölümsüzlük ebedi değilse?

Yeni bir kitap yorumuyla tekrar merhaba :)

Kendini beğenmiş değilim ama azıcık şımarığım, tamam azıcıktan fazla şımarığım. :D Çeyrek asırlık birinden beklenmeyecek kadar şımarık olabilirim. :D Tam bu sebepten son yazımı feci beğendiğimi saklamıyorum sizden. :D Eh işte o son yazının verdiği gazla yeni bir yazı yazayım dedim. Elimde konu için 3-5 seçenek vardı. (Kitap-Anime-Mektuplar-Müzik-Bir kaç tane daha vardı ama unuttum :P) Oooo-piti-piti sonucu kazanan kitap seçeneği oldu ve işte buradayım; tüm şımarıklığımla yeni gönderimi yazıyorum. :D

Hatırlayanlar için serinin ilk kitabından sonra yaptığım yorumda, bence kitap gayet iyi bitti bu kitaptan sonra seriyi nasıl devam ettirmeyi planlıyorlar merak ediyorum gibisinden bir cümle kurmuştum. Ya da boş verin hiç hatırlamaya uğraşmayın ben size direk link vereyim. İşte ilk kitabın yorumu tam olarak burada! Hadi bir koşu göz atıp geri gelin. Ben bekliyorum. ;)

Evvet geri döndüğümüze göre nerede kalmıştık? Hah! İlk kitabı nasıl devam ettireceklerinden bahsediyorduk. İkinci kitapta bir şeyin devamı olduğu pek söylenemez. İlk kitap sonrası pek bir mutluyduk falan ama bu kitaba başladığınızda mutluluk diye bir şey kalmıyor. Henry'de bir garip haller tam kafasına vurmalık bir karakter olmuş çıkmış başımıza. Hani sen bu kızı sevmiştin ya ne oldu o haller diyesiniz geliyor. Sinir bozucu uyuzun teki olmuş bir tripler bir tripler. Kate desen dışlanmış gibi bir hal içinde. Ben olsam Henry'yi döve döve adam etmeye kalkardım ama kız aşık yapıcak bişi yok. Hep kendi kendine mırmır edip beni seviyor mu sevmiyor mu düşünceleri içinde, bir noktada bir demet papatya gönderesim geldi. Bir de Henry'nin önceki hatun Persephone var. İnsan kardeşine biraz iyi davranır falan dimi, o da ayrı bir uyuz çıktı. Bu kadar bencil olunmaz arkadaş yahu. Henry bu hatunu nasıl sevmiş diye düşünüp Henry'nin kafasına tekrar vurasınız geliyor bu arada. :D Calliope yerin dibine girmiş olsa da yetmemiş, hatun belasını aramakta kararlı.

Karakterler bu şekilde. Aksiyonu önceki kitaba göre biraz daha fazla aksiyon vardı, ne olucak ne edicek derken bitti kitap ama hemde nasıl bitti. Kitabı kapattım bir noluyor yahu dedim ardından hemen elcezimin altında olan üçüncüye başladım. :D Üç çıkana kadar ikinci kitabı almayan aklımı o noktada daha bir sevdiğimi de belirtmek isterim bu arada. ;) Neyse efenim size en büyük tavsiyemi sunuyorum! İlk kitabı hala okumadıysanız 3 kitabı birlikte alın. Yok ben ilk kitabı aldım şimdi ikinciyi alıcam diyorsanız, üçüncü kitabı almadan kitapçıdan çıkmak gibi bir hataya düşmeyin. Eğer öyle bir hataya düşerseniz geri dönüp üçüncü kitabı alın. Benden yine bu kadar.

Yakında görüşürüz ;)


Kitap için Ephesus Yayınlarına çok teşekkür ederim. :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder