14 Kasım 2013 Perşembe

[Müzik] Ufak Bir Not


Yukarıdaki felsefe ışığında ana sayfanın hemen sağ kenarında yer alan "Neler Dinliyorum" kısmı benim her tınıdan bir parça isteyen garip müzik zevkimle güncellenmiş bulunmaktadır. Listenin tamamı en son eklediğimden başlayarak Grooveshark'ta koleksiyonuma eklediğim bir nevi günün farklı saatlerinde kulağıma hoş gelip işaretlediğim şarkılardan oluşmaktadır. :D Kısacası sık sık  güncellenecek olan kimi zaman eskilerden bir tını kimi zamanlarsa yeni duyduğunuz bir şakı içericek. Umarım sizde dinlerken kafanıza göre bir şeyler bulursunuz ;) Bu arada olur da acayip beğendiğiniz günlerce tekrar tekrar dinlediğiniz bir şarkı bulursanız, bu gönderinin altına, köşede bulunan ikonlardan mailime, facebook sayfasına ya da twitter'a gönderin. Acayip mutlu olurum ;) Ayrıca listede görebileceğiniz gibi şarkılarda dil, din, ırk, cinsiyet hiç bişi ayırmıyorum sadece metal olsamasın( metalciler beni taşlamasın ama şarkının en güzel ritimli yerinde şu değişik bağırmamsı garip sesi çıkardıklarında cin ifrit oluyorum^^).

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder