16 Ocak 2014 Perşembe

[Posta Kutusu] Geleneksel Kartpostal Çekilişi #1


Merhaba!!!

Başlıktan bir şey anlamayacaksınız muhtemelen. Uyumadan önce bu işi yapmak istediğim için aklıma gelen en parlak başlıktı. Bir daha ki sefere daha yaratıcı olmaya çalışacağım. Söz!

Başlıktan çıkaramadığınız durum şudur, mutlu olduğum zaman insanları mutlu etmesini seviyorum. Sizinde çözdüğünüze göre kartpostallar beni acayip mutlu ediyor. Bende düşündüm taşındım dedim ki neden her ay Sui Generis ahalisinden birine bir kart atmıyorum ki dedim. İnsanın posta kutusunda fatura haricinde bir şey bulması acayip güzel bir şey. :) Bunu herkes yaşasın istediğim için yakında geleneksel hale gelicek bir çekiliş başlatmaya karar verdim! Teker teker yorum ya da benzeri şeyleri saymak zor olacaktı ve bunu ahaliye dahil arkadaşlarımız için yaptığımdan dolayı sembolik ve seçim konusunda bana yardımcı olacak bir Rafflecopter çekilişi hazırladım. :)


Kurallar basit, katılmak için bir hafta zamanınız var. Çekiliş kapandığı an yine bu gönderiden kazanıp kazanmadığınızı öğrenebilirsiniz. Eğer talihli isim sizseniz lütfen, facebook sayfasının mesaj bölümünden bana adresinizi gönderin. Unutmayın, adresinizi göndermek için 48 saat süreniz var. Yoksa yeni bir talihli seçeceğim. :) Kartpostalınız Türkiye temalı olucak. Üzgünüm elimde yurtdışından gelen tüm kartpostallar adıma gönderilmiş durumdalar. Tabi ki kartpostalınızın arkasını dolduracağım ve özel basım pullardan biriyle göndereceğim. Kazanamazsanız da üzülmenize gerek yok, eğer gerçekten ilgili görürse ve yeterli sayıda katılım olursa bunu her ay tekrarlayacağım. Yani her ay içinizden biri posta kutusunda faturalardan başka bir şey, bir kartpostal bulacak.

Hepinize iyi şanslar!!!


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder