2 Ocak 2014 Perşembe

[Bir Şarkı Keşfettim] Waiting For The Night - Nelly Furtado



Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar!!

Bir süredir evde hastalıktan kırılmakla meşguldüm o sebepten uyumaktan başka bir şey yaptığım pek söylenemez. O yüzden yazacak çok şey birikti, eriticez hepsini yaza yaza ;)

Uyku hallerimin arasında, müzik ruhun gıdasıdır hesabına bol bol müzik dinledim ve yeni bir takıntı şarkı keşfettim. :D Yabancı müzik dinleyip Nelly Furtado bilmeyen yoktur heralde. Yine de ufak bir bilgi vermek istersek 78 doğumlu Portekiz asıllı Kanadalı şarkıcıdır kendisi. 2000 yılında ilk albümü Whoa, Nelly! ile çıkış yapıp 2003'te Folklore, 2006'da Loose, 2009'da Mi Plan ve en son 2012'de The Spirit Indestructible albümlerini çıkarmıştır. Farklı ve yumuşacık sesi ile bir çoğumuzun şarkılarını farklı farklı yerlerde duyup sevdiğimize eminim.

Ben de bu aralar bir Nelly şarkısı olan Waiting For The Night'a takılmış durumdayım. Nakaratı beni benden alıyor, tekrar tekrar dinleme isteği uyandırıyor. Hatta şu an da bile bile tekrara alınmış şekilde çalıp duruyor. :D Şarkının klibinin 8 ocakta yayınlandığını ve Nelly'nin klibin ilk karesini 12 Aralık 2012'de twitter hesabından paylaştığını düşünürsek şarkıyı keşfetmek için geç bile kaldım. Aslında şarkı sürekli kulağıma çalınıyordu olmadık yerlerde ama eve gidip de araştırayım dedikten sonra unutup duruyordum. Sonunda yılbaşı zamanı kanal zaplarken bir magazin programında duydum, sonunda şarkıyı da buldum. :D

Hala duymamış olanlar için işte klibi!!!!


Klibi de pek bir sevdim ben. :) Ayrıca şarkının sözleri de pek anlamlı :)

Baby I know you’re outside
In here it’s warm and dry
Got feelings that I’ve got to try expressing
Like a language that I share with you
Let’s talk in the special way we do
Don’t want to be anywhere else but here with you
Feels so good

Day and night, day and night
You blow my mind, blow my mind
And I can’t help, help myself at all
I can’t hold back
Day and night, day and night
You blow my mind, blow my mind
And I can’t help, help myself from falling
So I’m waiting for the night

Baby I know it’s late
We’ve got decisions to make
Think of what we could create together
And with you I am never afraid
To play with the highest stakes
Nobody could break my rapture

Day and night, day and night
You blow my mind, blow my mind
And I can’t help, help myself at all
I can’t hold back
Day and night, day and night
You blow my mind, blow my mind
And I can’t help, help myself from falling
So I’m waiting for the night

I can’t control it in the night, night, night
It’s when I’ve got you on my mind, mind, mind
Cuz you’re the twinkle in my eye, eye, eye
I’ve got to get you in my life, life, life
Can’t think of nothing worse than being lonely
I think you’re the right choice for one and only
We’re running out of time so baby hold me
Days go by

Day and night, day and night
You blow my mind, blow my mind
And I can’t help, help myself at all
I can’t hold back
Day and night, day and night
You blow my mind, blow my mind
And I can’t help, help myself from falling
So I’m waiting for the night

I’m waiting, I’m waiting, I’m waiting
I’m waiting, I’m waiting, I’m waiting
Waiting for the night
Yeah, I really want to see you yeah 
I really want to see you tonight
Don’t keep me waiting waiting, 
don’t keep me waiting for the night

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder