10 Ocak 2014 Cuma

[Posta Kutusu] Cuma Postası #3



Yepyeni bir Cuma Postasına hoşgeldiniz!!!

Cuma Postalarına uzun zaman ara verdiğimin farkındayım ama bir süre boyunca bloğa pek bir şey yazdığımda söylenemez. Neyse muhteşem ve sıcak bir Cuma Postasıyla karşınızdayım. Bu seferki gerçekten sıcak bir posta zira hepsi bu sabah geldi. Kardeşime de çok renkli bir paket gelince onun postasını da bu gönderiye eklemek istedim umarım beğenirsiniz. Şimdiden herkese iyi eğlenceler. Ve işte karşınızda Cuma Postası!!!


Yılbaşını yeni atlattık malum. PTT postalar konusunda biraz tembel olduğu için postalarım hep geç geliyor. Ne kadar başlarını ağrıtsam da bir faydası olmuyor. Neyse gönderiye kardeşime gelen paketle başlamak istiyorum. Merakımızdan paketi hunharca katlettiğimiz için sadece içindekilerin fotoğraflarını koyuyorum buraya. :)

Eveeeeet, ilk postamız Kore'den geliyor!!!! :P


Kore postamızın içinden çıkanlar bunlar :) Ayrıntılı bir inceleme işine girelim merak edenler için ;) Kimse merakta kalmasın :D



Nedir bu meret nasıldır falan derken yandaki resimlerden olayı çözdük. Efenim kendisi diş macununu ortadan sıkan insanları alışkanlıklarından soğutmak için yapılmış zekice bir gavur icadıdır. Arkasında Made in China yazsa da benim gözüme girdi. Resimde nasıl kullanıldığı yazmış ben tekrar açıklamıyorum. Sadece arkasında duvara yapıştırmak için koca bir vantuzu var ve macunu sıkmak istediğiniz zaman alttaki parçayı kancadan çıkartıp tüpün üzerinde ilerletiyorsunuz.





Bunlarda birbirinden sevimli kalemlerimiz. Tabi ki arkadaşının önceki hediyeleri gibi hatıra olarak başköşe de özel bir kutuya kaldırıldılar bekleme yapmadan.




Bu da pek leziz kavun aromalı çıbık krakerlerimiz. :P Kore'de sevgililer gününde mi yoksa o şekil bir zamanda mı ne birbirlerine veriyorlardı sanırım bunları. O sebepten olsa gerek paketinin arkasında kartpostal gibi alan oluşturmuşlar. Bir de kalp kondurmuşlar notun yazılacağı yere. Tabi ben arkası kraker şeklindeki kalemi gördüğüm anda, arkası yenebilir kalem mi yapmışlar??? Çocukluğum boşuna geçmiş benim yahu  şeklinde isyan ettim ama paket açılınca her şey gün yüzüne çıktı. :D






Sevimliliğiyle beni kendimden geçiren bir şey daha. Bizimkiler bir yıldır arkadaş ama ikisi de bir birinin neleri sevdiğini çok iyi bilir. (Bkz. Panda). Affedersiniz iki yıldır arkadaşlarmış. Uyarı geldi. :P









Bunlar paketin içinden çıkan stickerler. Yan taraftaki, sol yan, günlük için stickerlarmış. O gün nasıl hissediyorsan yapıştır gitsin atlatmaya, çizmeye, surat ifadesi yapıcam diye uğraşıp durmaya gerek yokmuş. Adamlar yapıyor işte :P





Kore postasının içinden çıkan son parçalarımız da kartlarımız. İlk kart Kore ulusal halk müzesi (ya da onun gibi bir şeydi)'nden alınmış pek güzel pek hoş bir kart. İkinci kart kardeşimin arkadaşı tarafından el emeği göz nuru şeklinde yapılmış bir şey. İçinde de baya bir süslemesi var ama özel mesajları yayınlamak adına sadece dışını fotoğrafladık. O ince ince kağıttan yapraklarda Kore'ye özel bir kağıttan yapılmış. Kağıdın adı da Hanji imiş. Bilginize :)



Ay sadece bunu bitirene kadar yoruldum daha yazacak bir sürü şey var o.O Affınıza sığınarak bu yazıyı erken kesiyorum. Bu hafta sonu bir cuma postası yazısı daha yazarak geriye kalan postaları da beğeninize sunacağım ;)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder