24 Ocak 2013 Perşembe

Posta Kutusundan Çıkanlar #1



Ben geldim!! =)

Gönderinin konusu belli Posta Kutusundan Çıkanlar. Sizin hayalleriniz arasında var mıydı bilmiyorum ama ben çocukkene yurtdışından mektuplaştığım bir arkadaşım olsun isterdim hep. Tabi o zamanlar böyle internet falan yaygın değil, form doldurarak edindiğiniz penpal adı altında bir oluşum vardı. Orta birdeyken istekle atlyıp zıplamama rağmen devlet okulu öğrencisinin ingilizcesi yeterli değil bahanesiyle yakındaki özel okul öğrencileri bu uygulamadan yararlanırken benim ve okuldaki ilgili bir kaç arkadaşımın daha dışlandığı bir durumdu. Neyse bir kaç yıl sonra Fransa'da ki kuzenimle yazışmaya başladık fakat o okul için evden ayrılınca onlarda kesildi. Derken 2011 şubat ayları falan çalıştığım etüt merkezindeki öğrencilerden biri mektup arkadaşlarında bahsedince işin içine balıklama dalış yaptım. :D İşte bu iki yılda bayağı iyi mektup arkadaşları edindim. Farklı ülkelerden farklı kartpostallar hediyeler mektuplar aldım. :) Uzun zamandır Ptt'den kaynaklanan bir sorun nedeniyle alamadığım bir sürü mektubu alınca sizlerle de paylaşayım dedim, belki aranızda bir meraklısı vardır benim gibi :) Bu seferlik sadece gelen hediyeleri paylaşıyorum ama ileride rengarenk mektuplar ve harika kartpostallarda burada olucak. ;)



Yukarıda ki gördüğünüz en büyük zarfın içinden çıkanlar, İtalyan bir arkadaşımın Christmas için beni davet ettiği bir etkinlikten gelenler. Etkinliğin adı Secret Santa'ydı. Etkinliği düzenleyen arkadaş herkesin adresini bir başkasına göndererek yılbaşı için sürpriz hediyeler almasını planlamış. Çok harika bir olaydı. Biraz geç kalmış olsa da bunlarda benim payıma düşenler. :) Benim Secret Santa'm Kazakistan'dan bir kızdı. Almaty'de yaşıyormuş. Orayı İngilizce ve Almanca anlatan bir kitap ve vişne+beyaz çikolatadan oluşan bir çikolata göndermiş. Çikolata müthiş görünüyor bu arada, ama daha yemedim. :D


Yukarıda gördüğünüz yılbaşı paketi de 2 yıldır yazıştığım Macar arkadaşım Tita'dan gelenler. :D Saolsun çikolata ve şekere boğmuş küçücük mektubu. İçlerinde kahve yanında yemek için bir çikolata, onların yılbaşına özel çubuklu noel baba şeklinde çikolatalarından, nasıl bir şeye olduğunu bilmediğim şu kırmızılı çikolata ve bizim meybonlara benzediğini düşündüğüm içinde kivili de dahil olmak üzere 5 farklı şeker göndermiş. Ayrıca Macarca bir tebrik kartı, 3 minik ve sevimli not kağıdı ve son olarak önümüzdeki yıl bizim ağacı süsleyecek olan bir yılbaşı süsü var. :)

Aşağıda şeker ve çikolataların daha yakın çekimini görebilirsiniz.


Son resimlerde Tayvanlı arkadaşım Angel'dan. Mektubuyla beraber bir bileklik göndermiş. Alanı nedeniyle şu an Viyana'da eğitim gördüğü için postayı aradan atmıştı. Yol çok uzun olmasa da gelirken mektup yırtılmış, bununla da kalmamış ne yazık ki bilekliğin lastiği kopup boncukları dağılmış. Yakın zamanda tekrar birleştirmeyi düşünmekteyim ama düzgün sıralamayı nasıl elde ederim bilmiyorum. :/

O gördüğünüz küçük yeşil şey yeşim taşı ve üzerinde çince bir şeyler var ama ne olduğunu çözemedim. :)








Neyse efenim bu akşamlıkta benden bu kadar. Görüşürüz!! :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder