4 Ocak 2013 Cuma

Kargoyla Gelen Mutluluk #1 : Martı Yayınları Yılbaşı

Herkese merhaba!!

Bu aralar sürekli bir şeyler  yazar oldum. Dönemin sonuna erdiğimizden olsa gerek yazmak için zaman bulabiliyorum her gün birazcık. Eh insan birazda geveze olunca illa ki her gün yazıcak bir şeyler çıkıyor. :)

Bugünün olayı yine geç kaldığım bir yazı olsa da bir teşekkür yazısı efenim. Çok çok çok okuyan arkadaşlar bilir Facebook'ta sürekli bir dünya kitap yarışması yapılıyor. Bunlar kimi zaman yayınevlerinin katkılarıyla kitap sayfalarında kimi zamanda yayınevlerinin bizzat kendi sayfalarında yaptıkları yarışmalar. Bir çok kişi hemen her yarışmayı sıkı sıkı takip ediyor. Çok sıkı bir takipçi olmasam da sanırım ben de bunlardan biriyim. :) İlgimi çeken bir kitap oldukça ya da gözüme bir yarışma iliştiğinde fırsatı kaçırmayıp hemen katılıyorum.

Sanırım yukarıda bir yerler de kitaplar konusunda bu zavallı kitap bağımlısı yüksek lisans öğrencisini kollayan bir melek var ki farklı yarışmalardan farklı farklı kitaplar kazandım. Yine de en çok yılbaşı zamanı yayınevlerinin kendi sayfalarında yaptığı yılbaşı çekilişlerini seviyorum. Belki bunda biraz da yılbaşında hediye kazanmaya çalışmanın verdiği tatlı heyecanın katkısı vardır. Kim bilir! :)

Neyse efenim tüm bunların ışığında ben de yılbaşı yaklaşırken boş durmadım ve gözüme çarpan yılbaşı çekilişlerine katıldım. Bunlardan biri de Martı Yayınları'nın düzenlediği bir yarışmaydı - ki yayınevi geçen yılda farklı bir formatta yılbaşı hediyeleri dağıtmıştı. Bu yıl sayfa yöneticileri Martı Yayınları diyince aklımıza ne geldiğini sordu. Kazanan 5 kişiye kendi seçeceği 3 kitap verilecekti.

Aslında yarışmaya, bu hediyeyi kazanmayı gerçekten çok isteyen bir arkadaşımın vasıtasıyla tesadüfen katılmıştım. Öyle kazanacağıma dair bir şans ya da umudum yoktu. Fakat yılbaşından bir kaç gün önce sabah kahvaltı öncesi Facebook mesajlarımı kontrol ederken Martı Yayınları yılbaşı çekilişini kazandınız gibi bir şeyle başlayan mesajı görmemle evin içinde atlaya zıplaya dolaşmaya başlamam bir oldu. Bir mutluluk bir aydınlanma anı yaşadıktan sonra yüzümde nasıl bir ifade olduysa artık annem konuşmamı beklemeden "Birileri sana kitap gönderiyor sanırım. Daha dün kitap alacak param yok diye ağlıyordun, hadi iyisin yine." dedi. :D Bu arada sizde işler nasıl yürüyor bilmiyorum ama evin en büyük kitap canavarı olaraktan haftada 2 ila 3 kitap devirmeye meyilli olduğum için kitap harcamalarım lüks sayılıyor, yani eve giren tüm kitap harcamaları bana ait. (ailenin diğer fertlerine alınan kitaplar da dahil, zira herkesi en azından haftada bir kitap okumaya çok fena alıştırdığım için zaten benim kitaplığımı sömürüyorlar^^) Neyse annemin bu garip yüz okuma durumunu ve kahvaltıyı bir kenara bırakıp geçtim bilgisayarın başına, sanki hemen kitap isimlerini ve adres bilgilerini göndermezsem hediyeyi başka birine vereceklermiş gibi, kitap seçmeye başladım. Martı Yayınları'nın son zamanlar da çıkardığı çok sağlam kitaplar var. Bu sebepten dolayı son 5 ten sonrasını biraz "oooooo piti piti"'yle, birazını Goodreads puanlarına bakarak 3'e indirmeyi başardım. Ve işte o seçtiğim 3 kitap kurdeleyle güzelce süslenmiş bir şekilde yılbaşından hemen önce elime ulaştı.

Cici ve en yeni kitaplarımın sırtları


Burada da önden görünüşleri var :)


Bu mükemmel yılbaşı hediyesi için Martı Yayınları'na çok çok çok teşekkür ediyorum. Ne kadar mükemmel bir zamanda bana ne kadar mükemmel bir hediye verdiklerini anlatamam. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Gitmeden önce son bir şey daha; ben, obur insan, 13 Değişim Başlıyor kitabına dün gece yatmadan önce iki satır okuyayım diye başlayıp bugün okuldan dönerken trende bitirdim. :D Merak edenler için bugün geç oldu ama yarın sıcağı sıcağına bir gönderi yazıcam. (Laf aramızda kitabı feci beğendim^^)

Şimdilik esen kalın diyerek gönderimi kapatıyorum efenim. (TRT haber bülteni sunucularına döndüm iyimi^^)

Görüşürüz.... =)

1 yorum :

  1. Ooo kitaplar harika gorunuyor, Martinin yarismasini gormedigime uzuldum su an. Gerci bana cikmazdi diye dusunuyorum ama. :D Diger ikisi icin iyi okumalar dilerim. :))

    YanıtlaSil