1 Aralık 2012 Cumartesi

Müzik : Trouble Maker Çifti




Uzuuuun bir aradan sonra herkese tekrar merhaba :) Uzun bir süre ortalıkta yoktum ama okul gibi süper sevimli(!) sebeplerim var. Aslında yazacak çok şey var ama burayı kitaplarla doldurduğumu düşünerek müzikli bir dönüş yapayım dedim ve işte karşınızdayım :)





Kim bu Trouble Maker Çifti? Nedir, necidir, ne yaparlar?

Koreli iki grubun birer üyesinin birlikte yaptığı bir şarkı aslında Trouble Maker ama bir süredir sık sık dinlediğim için şarkıyı buraya da taşıyayım dedim. İsimleri Kim Hyun Ah ve Jang Hyun Seung;



Kim Hyun Ah (김현아) 




Hatun kişinin adı sanı öğrenildiğine göre diğer bilgilere de bakalım. Kore'nin 4minute isimli kız grubunun 5 üyesinden birisi ve anladığım kadarıyla en öne çıkanı ama grup hakkında fazla bilgim olmadığı için siz benim "anladığım" kısmına bakmayın :D Gruptaki pozisyonu rapper, doğum tarihi 6 haziran 1992 (baya küçük bir abla ama ben yanında daha çocuk dururum heralde..) Boyu 164 cm, kilosu 44, son olarak kan grubu da 0 mış. Bu arada bu Kore milletinin her tarafa ismini yazar gibi kan gruplarını yazmasına da ayrı bir tav oluyorum. Tanıdığım bazı arkadaşlar ismini söyledikten sonra kan grubunu söylüyor. Ne yapma amacındalar anlamadım. Yani "Merhaba, adım Bond, James Bond, kan grubum 0 rh(-)" demek gibi :D Neyse sulandırmayalım. Aşağıda bir kaç grup şarkısı vermeden önce kızı daha önce PSY - Gangnam Style şarkısında görmüş olabilirsiniz. Hani şu turuncu saçlı olan :) Maalesef zaten birbirlerine feci benzemelerine rağmen Korelilerin her klipte saç rengini ve tipini değiştirmesi, Japonların da her klipte ayrı bir anime karakterine benzemesi insanın onları tanıma yeteneğini feci baltalıyor :) Grubun tek şarkısı haricinde şarkısını dinlemediğimi göz önünde bulundurarak seçilmiş şarkılara öyle yaklaşın :D Ne garip bir cümle kurdum ben yahu.


Bu şarkıyı dinleme sebebim esas oğlanın en sevdiğim gruplardan biri olan CN Blue'nun basçısı olmasıydı. Klipte eğlenceli bu arada. :)




Jang Hyun Seung (장현승)

İsim ve resim yukarı da olduğuna göre bilgiler gelsin! Kore'nin erkek gruplarında biri olan BEAST (B2ST/비스트) grubunun vokalisti ve ana dansçısı. 3 eylül 1989 doğumlu, boyu 177 cm (asyalıların kısa olduğuna dair hikayeleri unutun 88 sonrası nesil dünyanın her yerinde hormonlu :P) kilosu 58 (benden sadece 3 kilo mu fazla?!), son olarak kan grubu B. Bu arada bu arkadaş önce Big Bang grubuna girmeye çalışmış ama başaramamış sonrasında ise bu grup kurulum aşaması gelmiş. Grup kurulurken üyelere koşulan ön şart oldukça tuhaf : Hyun Seung'a kilo aldırın!! :D Aşağıda benim sevdiğim bir kaç (zaten sadece bir kaçını dinledim sanırım^^) beast şarkısını bulabilirsiniz :)

Buradaki iki klibin hikayesi birbirinin devamı yani dinlerken sıralı girmeniz tavsiyemdir. Ayrıca şarkıların ikisine de bayılıyorum, süper ritimleri var.

Bölüm 1 : Beautiful



Bölüm 2 : I Like You The Best



İyi hafta sonları :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder