5 Aralık 2012 Çarşamba

Anime : Kamisama Hajimemashita (神様はじめました)


Animenin Adı: Kamisama Hajimemashita - 神様はじめました
Türü: Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı: 13 (Devam Ediyor)


Yazıya Tomoe!!!!! diye bağırarak başlama isteğim var :D Kitsune'leri yani tilki ruh'larını seviyorum. Fazla sevimli oluyorlar. Ben de içinde tilki ruhu olan anime buldum mu yapışıyorum. :) Neyse ilk önce animenin konusuna bir göz atalım, kişisel yorumlarımı sonraya saklıyorum.



Nanami Momozono babasının kumar borcu nedeniyle evden kaçması sonucu alacaklıların da kızı evinden kapı dışarı etmesiyle evsiz kalmış bir lise öğrencisidir. Parkta aç karnına ve gece nerede kalacağını düşünürken köpekten korkup ağaca çıkan bir adam görür ve ona yardım eder." Adam ona buranın yerlisi misin diye sorar ve kızda evet der ama evimi kaybettim ve evsizim şu an" der. Adam kızdan etkilenir ve ona kendi evini vermeyi teklif eder. Alnından öper ve evimin bundan sonra efendisi sensin der. Kız adamın verdiği adrese doğru yol alır. Ormanın içinde garip bir tapınaktır ve burası sıradan insanların gelebildiği bir yer değildir. Çünkü eski ev sahibi o yörenin yerel tanrısıdır ve bu görevi şimdi kıza devretmiştir. Ama tanrının yardımcısı Tomoe kızı kabul etmeye hazır değildir.  Tomoe önceki tanrı Mikage'nin evcilleştirdiği vahşi tilki yokaisidir ve bir kadına hizmet etmeyi kabul etmemektedir. Şimdi bu tapınağın tanrısı olan Nanami ile yakışıklı ve asabi tilki Tomoe arasında geçen tuhaf ve romantik hikaye başlar.





TOMOE, TOMOE, TOMOE, TOMOEEEEE!!!


Artık benim düşüncelerime gelebiliriz sanırım. Baş karakterimiz yukarıda da okuduğunuz gibi zavallı ve evsiz kalmış Nanami. Nanami süper iyi niyetli bir kız aynı zamanda bir lise öğrencisi. Tanrı olduğunu öğrendiği zaman - bir kaç gün boyunca sabah kalkıp evi haciz için gasp etmelerinden başlayarak son olanlara kadar tüm olayları sayıp ne ilginç bir rüyaydı diyerek - bir süre bu durumu kabullenemiyor. Bu arada Tanrılık el değiştirdiği için Tomoe'de serbest kalmış durumda ve Nanemi'nin bir öpücükle yeni anlaşmayı mühürlemesi lazım. Neyse dün 9. bölümü geldi ve sizin de bir kaç bölüm içinde göreceğiniz üzere işin içine başka hizmetkarların girdiği de oluyor yani çok renkli karakterlere sahip bir anime.

Şimdi Tomoe'ye gelirsek, Tomoe çok değişik bir karakter. Nanmi'ye hem eziyet edip hem de her dediğini - hemen hemen her dediğini :) - yapıyor. Nanami ortalıkta yokken düşmanlarına karşı zalim ve korkutucu eski Tomoe'ye dönüşüyor ve kovalamaca birden başlıyor taa ki Nanami araya girip Tomoe'ye durmasını söyleyene kadar.

Neyse benden bu kadar ama bu animeyi şiddetle tavsiye ediyorum. Sakın izlememezlik etmeyin! Eğer ben her hafta bekleyemem arkadaş diyorsanız, bu pazar 10. bölüm gelicek yani bitmesine 3-4 hafta kaldı. Bitmesini bekleyip öyle izleyin derim ;)

Bitirmeden önce birde açılış şarkısını vereyim size :) Ben çok sevdim şarkıyı eminim sizde seversiniz.


 Şarkıyı çok beğendiyseniz orjinal klibini izlemek ve tam versiyonunu dinlemek istiyorsanız işte o da burada :)


Mata aimashou! (また あいましょう!)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder