30 Aralık 2012 Pazar

Kitap Alışverişi : Kitap Sihirbazı %50 İndirim Ganimetleri


Ben geldim!! :)

Çok geç kaldım bu gönderiyi yazmak için ama kitaplarım feci derece de dağınıktı ve biraz üşendim açıkçası imza oluştur (ki bunu arkadaş benim için yapmıştı), ps ile imzayı ayarla falan ki görüldüğü üzere hala üşengecim çünkü imzayı paintte attım :D Neyse efenim Optimum Kitap'ın açtığı online kitapçının ilk haftasına özel %50 indirim vardı duyanlar duymuştur. bende böyle indirim nerede bulunur bir daha diyip saldırdım kitaplara :) İşte bunlarda o alışverişten edindiğim ganimetler. Görüldüğü üzere DEX ağırlıklı bir çalışma oldu çünkü DEX kitaplarını değil %50 indirimde %30 indirimde bulmak bile zor.

DEX
*Safkan : Safkan çıktığından beri safkan safkan diye yeri göğü inletiyordum çünkü meleze bayılmıştım ve yazar hiç olmadık bir yerde bitirmişti. Kitabı sonunda edindim ama okuyabildim mi??? Tabi ki HAYIR!! Neden??? Çünkü aldığım duyumlara göre kitap beni öldürecek bir yerde bitiyormuş. O yüzden DEX'in 3. kitabı çıkarmasını bekliyorum ki DEX'ten aldığımız bilgilere göre kitap çevirideymiş ama tarih belli değilmiş. O zaman ne yapıyoruz, buradan DEX yetkililrine sesleniyoruz! Lütffffeeeeennnnnnnnnn, kitabı çabuk çıkartın!!! Yoksa ben dayanamayıp kitaba başlıcam sonrada acaba 3te ne oluyor diye avare avare dolaşıcam.

*Kara Yürek : İlk iki kitabı alındıkları gibi bitmiş serinin son kitabı. Holly Black düşkünlüğümün nerden geldiğini hiç sormayın bana ama çok farklı bir tarzı var kendisinin. Bu serinin ilk kitabındaki tarzına alışmam biraz zaman aldı ama serinin konusu bir kere feci orjinal, o yüzden hala okumadıysanız elinizi çabuk tutun. ;)

*Yüz Yıllık Krallık : Öneri üzerine aldım kitap konusunda hiç bir fikrim yok. Okuyan varsa gönderinin altına bir yorum atıversin hayrına. :D

*Meleğin Düşüşü : Biliyorum buna hala yorum yazmadım ama çooooooook güzel kitaptı yahu. Genelde gelecek temalı kitapları sevmesem de bu kitabı gerçekten sevdim. Ayrıca sonunu sindirebildiğim de bir yorum yazıcam bu kitaba. Söz!

*Kutsanmış : Bu kitaba başladım tam ortasına geldim araya Obsidiyen Blog Turu girdi. Sonra dönemedim buna çünkü .... Daemon'dan sonra olmadı işte. :D

Artemis
*Kayıp Ruhlar Şehri : Bu serinin 4. kitabının feci sonu yüzünden 4. kitabı hala okumadım. Yazarın huyunu bildiğim için 6 çıkana kadar beklemeye niyetliyim. 

* Mekanik Prens : Daha okumadım ama kitabın sadece yarısını ödeyeceğim için kitabı direk aldım.

Pegasus
*Grinin Elli Tonu : Kitapta anlaşma belgesini gördükten sonra atlaya zıplaya özellikle bay Grey'in normal olduğu ve feci komik olan email yazışmalarını okuyarak kitabı bitirdim. Kitabı yoğun baskılara dayanamayarak ve birazda kimmiş bu Christian Grey yahu diyerek almıştım. Aldığın kitapları ne kadar sürerse sürsün tamamen oku politikam nedeniyle okuyabileceğimi düşündüm bir zaman tamamen okuyacağım ama şimdi değil. =)

*Karanlığın Elli Tonu : Yukarıdaki yazının aynısı bunun içinde geçerlidir. Bu durumda serileri yarım bırakmaktan nefret ettiğim ve zaten serinin 2/3'ünü elimde bulundurduğum için 3. kitabı da almak şart oldu.

Epsilon
*Karanlık Ateş : Eğer gerçekten Epsilonun seriyi Artemise bıraktığı doğruysa içimden nelerin geçtiğini söylemek istemiyorum. Sinir oluyorum serilerin yarısı o yayınevinde yarısı diğerinde olma durumlarına. Kitapların her birine ayrı yorum yazmayacağım ama sağlam seri, çok farklı bir dünya sunuyor yazar ve Epsilon zamanında seriye hiç değer vermedi. Bu kapaklar yeni kapaklardır. Öncekilere bin basarlar....

*Kan Ateşi
*İntikam Ateşi

Optimum
*Seçilmiş Kişi : Kitabı ben değil annem okudu ve cidden beğendi arkasından da; pek senin tarzın değil diye ekledi. Kitap Sihirbazı ekibinin bir hediyesidir. Sağ olsunlar çok makbule geçti. :)

Son olarak Kitap Sihirbazı'ndan alışveriş yapmak güzeldi. Yoğunlukları nedeniyle aksama olsa da iyi idare ettiklerini düşünüyorum. Fakat bana gelen kitapların bazılarında dış kapak baskı hataları ve bir ikisinde de azıcık hasar vardı. serinin bütünlüğüne ve kitapların görüntüsüne benim gibi takıntılı arkadaşlara duyurulur...

Kaçtım ben! :D

Dip Not : Resim biraz kalitesiz çıkmış kusuruma bakmayın artık. ;)

1 yorum :

  1. Uvvv ne kadar çok kitap almissin boyle. :)) Hepsi cok guzel duruyor simdiden iyi okumalar. Bu arada Kayip Ruhlar Sehrine basla bence o kadar da diger kitabi hemen okumaliyim dedirten bir anda bitmiyor.:D

    YanıtlaSil