21 Aralık 2012 Cuma

Hayatın İçinden Dışından Kenarından Köşesinden : Kar



Çocukluktan bir kaç dize bir şey var aklımda kışa dair.

Kara kış, karlı kış
Yine geldi soğuk kış

Herkes bilir herhalde, İzmir'de kar görmek çok nadir en fazla 5-6 yılda gerçekleşen bir şeydir. Bu yüzden olsa gerek çocukluğumdan beri karlı bir yılbaşı kutlama hayali kurmuşumdur ama başka bir şehirde olmadıkça zor bu iş. Geçen yıl azıcık kar yağmıştı da kar görmemiş masum İzmirliler olarak haberlere reklam olmuştuk :D Geçenlerde bir haber gördüm, İzmir'e kar geliyor diye, bir mutlu oldum, bir sevindim ama gelen giden yok kaç gündür. Zaten bir yerlere kar yağar biz İzmirlilere de soğuğunu çekmek kalır. Neyse efenim bugün dedim ki madem kar İzmir'e yağmıyor, bari Sui Generis'e yağsın. Tam bu sebepten bütün kış boyunca blogta kar yağacak :D Arka plan beyaz olduğu için çok görünmese bile küçük kar tanelerinin görünmesi feci hoşuma gidiyor.

Neyse bugünlük diceklerim bu kadar. Uzun uzadıya birşeyler yazasım yok nedense :) Ne zaman kara özlem duysam bu şarkı geliyor benim aklıma size de bir kaç farklı yorumunu dinletmek istedim...

Salvatore Adamo yorumu;


Bu da şarkının Nilüfer yorumu;


Son olarak Cem Adrian yorumuyla yazıyı kapatıyorum;

,
Sanırım hepimiz bu şarkının Nilüfer yorumuna daha aşinayız =)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder