17 Aralık 2012 Pazartesi

21 Aralık'a 3,5 kala :P


Aslında ben 21 Aralık yazımı gayet güzel yazmış bitirmiştim ama her şey bana 21 Aralık diye bağırıyor sanki. Tam bu sebepten yeni bir gönderi yazmaya karar verdim :D Başlık konusunda kaç gün kaldığına dair saatime baktım ayın 17 si olduğu için "4 gün var." dedim ama sonra "bugün geçti, yani 3 gün kaldı sayılır." dedim. Baktım bu iç çatışmanın sonu gelecek gibi değil, dünyanın sonu gelecek diye 3,5 atan arkadaş arkadaşlara ithafen yukarıda ki başlığı koyayım dedim :D

Gönderiyi yazmamın bir diğer sebebi de yukarıdaki muhteşem hava tahmini. Bunu blog'ta paylaşmasam ölür müydüm? Evet, ölürdüm :D Neyse neyse bir İzmirli olarak her şeye rağmen 21 Aralık'ta kıyamet kopmaya karar verirse Şirince'nin hatırına belki İzmir de kurtulur :P (bu durumda izmir-selçuk'ta artemis tapınağının etrafında yaşayan insanların vakti zamanında düşmanlar geldiğinde tapınak bizi korur diyip köyü içine alıcak şekilde tapınağın sütunlarından kalın halatlarla sınırdaki evlere ip çekilmesine benzedi ama idare edin ^^ ) Eğer sağ çıkarsak "21 Aralığı Yaşamış Bir Kızın Günlüğü" isimli bir günlük-kitap yazar ve bastırırım. İçindekiler de şöyle olur herhalde;


17 Aralık 2012 - Pazartesi
Sevgili günlük;

Kıyamete an itibariyle 3,5 gün kaldı. Etrafta herkes iyi. Son bir aydır yaptığım gibi sabah kalkınca zihinsel gücümle kendime bir bardak su getirmeye çalıştım ama olmadı. Sonra su ve bardak kombinasyonunun ağır olabileceğini düşünüp annem görmesin diye şifonyerin altına tıkıştırdığım çikolata kağıtlarını çöp kutusuna gitmeye zorladım. O da olmadı. Vazgeçip foton kuşağına girene kadar kendi işimi kendim görmeye karar verdim.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra sırtımı dönüp aynada kürek kemiklerimi yokladım ama bir kanak belirtisi yok. Kanatlarım çıksa çok havalı olurdu.

***
Bütün gün gökyüzünü izledim ama hava normaldi. Fakat burası İzmir havasına güven olmaz sabah güneş açar bir saat sonra yağmur yağar iki saat sonra gök taşı yağar, kim bilir.

22 Aralık 2012 - Cumartesi
Sevgili günlük;

Bu günlük olayından çok sıkıldım. Zaten kıyametin falan koptuğu da yok. Bence ben akıllı uslu normal blog formatıma dönmeliyim. Bu Blog-günlük karmaşası bunalttı beni. Zaten hala aynıyım. En iyisi ben bu gönderiyi burada bitireyim ve herkese iyi geceler derken Kitap Oburları Blog Tur'u takip etmeyi unutmayın diyeyim.

***
Sevgili günlük ve sevgili takipçilerim;

İyi geceler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder