28 Temmuz 2013 Pazar

[Anime] Vampire Knight: Anime İzlemeye Başlama Sebebim


Anime izlemeye ne zaman başladım hiç bir fikrim yok. Bu arada Ay Savaşçısı ve Şeker Kız Candy'yi bunun dışında tutuyorum. İlgili olanlar haricinde kalanlar onları çizgi film kategorisine koysalar da, onlarda animedir ama anime bilincini takınıp izlemediğim için dönüm noktam Vampire Knight'tır. Üniversitede başladığımı hatırlıyorum ama tam zamanı net değil kafamda. Ayrıca nasıl merak sardım da başladım orası da meçhul. Kim bilir nerede denk geldim de gözüme ilişti de görüp izledim. Fakat iyi ki de izlemişim. 2 sezon 26 bölümlük bir animeydi ama nasıl bitirdiğimi bilemeyip fellik fellik üçüncü sezon aradığımı hatırlıyorum. Nasıl umutlarla hayranların hazırladığı fan yapımı videoları gerçek sanıp da 3. sezon geliyor mu yoksa diye sevinmiştim.


Anime Cross Akademisinde geçiyor. Cross Akademisinin iki sınıfı var. Gündüz sınıfı ve Gece sınıfı. Bu iki sınıf akademiyi birlikte kullanıyorlar. Gündüz sınıfı kızları her gün akşam üzeri Ay yatakhanesinin kapısının açılmasını ve manken gibi görünen Gece sınıfı öğrencilerinin dışarı çıkmasını bekliyorlar. Fakat Gece sınıfının dış görünüşlerinden daha karanlık sırları var, onlar vampirler. Yuuki Cross, Cross Akademisinin yöneticisinin evlatlık kızı, Gündüz sınıfının başkanlarından biri ve Artemis'in taşıyıcısı(laf aramızda benimde google plus profil fotoğrafımın sahibesi^^). Karlı bir geceden öncesini hatırlamıyor. O karlı gecede bir vampir saldırısına uğramıştır - ki hikayede bu sahneyle başlar. O gece Yuuki'yi kurtaran kişide bir vampirdir, Kaname Kuran. Kaname Kuran, vampirlerin efendisi, safkanlar içinde bile soyu saf kalan bir ailenin oğludur. Ayrıca Ay yatakhanesinin başkanı. Zero Kiryu, efsane beyaz saçlarıyla farklı bir insan. Efsanevi vampir avcılarıyla dolu bir ailenin oğlu. Ailesi bir vampirin saldırısına uğrayıp öldürüldükten sonra tek başına kalınca Cross Akademisi müdürü tarafından Akademiye getirilir. Yuuki'yle beraber büyürler. Gündüz sınıfı başkanlarının diğeri, Bloody Rose'un taşıyıcısı.

Hem komik hemde ilginç bir anime. Her ne kadar anime bitmesini istemediğim bir yerde bitmiş olsa da, 19 ciltlik mangasında her şey devam etmektedir. Mangası da bitmiş bulunup içimi yakmıştır ama kesinlikle izlenmesi gereken bir anime. Hala izlemediyseniz, anime ne yaaaa ben izlemem öyle şey diyorsanız, animeye başlamayı düşünüyorum ama ne izlesem kiiiiii diyorsanız, şiddetle izlemenizi rica ettiğim animedir. Harika çizimleri vardır bir kere. Konusu ayrı, çizimleri ayrı, müzikleri ayrı güzeldir.

Konu müziklerinden açılmışken "ending"'lerini yapan Kanon Wakeshima viyolonselini ve sesini kullanarak geceleri aklınızı alabilir, rüyalarınıza girebilir dikkat ediniz. Korku filmi gibi müzikleri var ama animeyle acayip bütünleşmiştir o müzikler. :D Ayrıca japonca şarkı arayışına girme sebebimdir bu OST'ler. :D

Vampire Knight Opening



Vampire Knight Ending



Vampire Knight Guilty Opening



Vampire Knight Guilty Ending



İyi geceler hepinize....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder