2 Temmuz 2013 Salı

İzban: yeni çalışma mekanınız :P


Ev ve okul arasında bir saat tren yolu olunca günde git gel 2 saat boş vaktim oluyor. Bu vakitte çoğunlukla kitap okumaya harcıyorum çünkü blogumun halinden anladığınız üzere uyumaya hiç vaktim yok. Az sayıdaki dakikalarımı uyku ve yemek için ayırmaya çalışıyorum. Akademik olarak bir şeyler yapmak isteyen insanların hazin durumu. :D Neyse bu yorgun ve yoğun tempoya rağmen acayip sevdiğim bir alanda çalıyorum. :D Kısacası mutluyum. Neyse efenim size tüm hafta sonu uykularıma giren sürekli beynimi meşgul eden koddan bahsetmek istiyorum. Basitçe açıklamak gerekirse yaptığı iş bir nokta ve katsayıyı çarpmak. Nerede nasıl çarptığını sormayın :D canım kodum katsayı 1 den 5 e kadar seçildiğinde çalışırken 6 ve üzerine çıktığında anlamsız sayılar döndürüyordu. Tüm gün kodun mıncıklamadığım tarafı kalmadı. Tüm günden kastım saat 10da başına oturdum akşam 6ya kadar yarım saat öğle yemeğine kaktım sadece. Neyse ne yaptıysam düzgün çalışmadı pislik. Hocamın masasının kenarında kudurma tripleriyle akşam 6ya kadar çalıştım. Sonra okuldan eve dönüş yolunda şu koda tekrar bakayım dedim. Oturacak bir yer bulduğum anda açtım bilgisayarı, bir tarafta notlar bir tarafta kod satır satır inceliyorum ne girmiş ne çıkmış. ilk 2 dakikanın sonunda ne yapmam gerektiğini çözdüm. Koda uyarlamam 5-6 dakikamı aldı. İzban, sen nasıl bir sihirli değneğe sahipsin, zihin falan mı açıyon ne yapıyon bilmiyorum ama bu iki etti. İki hafta kadar öncede başıma böyle birey gelmişti. Hatta okuldan çıkmadan hemen önce hocama "İzban zihin açar belki orada yakalarım hatamı" demiştim. :D Bunun şerefine artık evde çalışmaya son veriyorum. Sabah erkenden izbana binip tren tüm gün Aliağa-Cumaovası hattında gidip gelirken -ki bir gidiş 1 saat 40-45 dakika falan- tez çalışmalarımı trende sürdürmeye karar verdim. :) Beni şüpheli şahıs diye dışarı atmazlarsa İzban da çok güzel bir Master tezi çıkaracağıma inanıyorum. :D İzban ilham perimsin. Seni seviyorum <3

Dip Not: İzbanın tek eksiği wifi, sayın başkanımız duysun sesimizi izbana wifi koysun hatta biraz falanda taktırsa trenlere tadından yenmez ama aç gözlü olmamak lazım :P

Dibin Dibi Not: Bu gece saat 11den önce yatıp huzurlu bir uyku çekebileceğim acayip mutluyum. :D

İyi geceler!!!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder