6 Temmuz 2013 Cumartesi

[Kitap Yorumu] Tatlı Bela - Jamie McGuire

Kitabın Adı : Tatlı Bela
Orijinal Adı : Beautiful Disaster
Yazar : Jamie McGuire
Serinin Adı : Beautiful
Seri Kitap Numarası : 1
Tür : Romantik
Yayıncı : Yabancı Yayınları
Fiyatı : 25 TL
Sayfa Sayısı : 424
Yayın Tarihi : Nisan 2013

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor.
İyi kız ve kötü çocuk… Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?

Gece yayınlanan radyo programlarında gibi hissediyorum kendimi iki gecedir. :) Fonda eski 45likler var bende. Neyse bu akşamki konuğumuz yepisyeni bir yayınevi olan Yabanc'dan çıkan Tatlı Bela. Hep geç kalmış yorumlar yazıyorum ama blogu insanlara son haberleri vermekten çok heyecanımı ve merakımı birileriyle paylaşmak için kullandığımdan, gönderilerin geçi erkeni yok diye düşünüyorum.

Bu kitap için kim erotik dediyse hepsini kınıyorum!! Kandırıldım! Yahu bunun neresi erotik, bildiğin romantik işte ve güzel bir romantik kitaptı. Tarzım olmayan bir kitaptı ama aldığıma ve okuduğuma pişman değilim. Şahsen kitabın bazı bölümlerini acayip sevdim. Bazı bölümlerinde Abby'den ölesiye nefret ettim kitabın içine dalıp kafasına vurma isteği duydum. Travis'i pek bir sevdim. Kötü çocuk olmasıyla alakalı bir durumdan çok yani adamın ne yaptığı belli, bir öyle bir böyle davranmaca yok. Abby'nin gelgitleri beni deli etti. Tamam nedenini sonunda anlıyoruz ama yine de bazı noktalarda acayip saçmaladığı düşüncesindeyim. Onun haricinde Abby'nin arkadaşı ve Travis'in kuzeni çok tatlı bir çiftti. :D Travis'in ailesini de pek sevdim. :D Kitapta işte bu diyip işaretlemek istediğiniz o güzel diyalog ve bölümlerden bolca mevcut. Yalnız sonu çok efsanevi bitti. Açık konuşmak gerekirse böyle bir sonu hiç beklemiyordum. Çok ani bir son oldu. Gözlerimin yerlerinden oynadığını söyleyebilirim. :D

Fark ettim ki kitabın arka kapak yazısında pek bir şey yazmıyor, o vakit ben iki kelam edeyim. Esas kızımız Abby kendinden ve geçmişinden kaçıp en yakın arkadaşıyla anasının gözünde bir üniversiteye başlamış. Burada arkadaşının sevgilisinin kuzeni olan meşhur Travis'le tanışır. Travis gece dövüşlerinin yenilmez manyağı, playboy, seksi, serseri ama zeki bir eleman. Adam hukuk okuyor daha ne olsun. Hem serseri hem zeki, tehlikeli bir karışım yani. :D Olayları Abby'den dinliyoruz bu kitapta. İkinci kitapta Travisin gözünden anlatılıyormuş bu arada. Neyse efenim işte ikisinin arasındaki olaylara ve ilerleyen bölümlerde de Abby'nin geçmişine tanık oluyoruz. Hem eğlenceli hemde hoş bir kitap.

Son olarak buradan Abby'ye sesleniyorum!! Kızım Travis gibisini bulmuşsun çocuk etrafında dört dönerken daha belanı mı arıyordun?? Neyse Abby'de kendine göre haklı tabi. :D (İyice dengesiz bir yazı oldu.^^)

Daha fazla dengesizleşmeden burada kesiyorum. :) İyi geceler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder