5 Temmuz 2013 Cuma

[Kitap Yorumu] Meleklerin Kanı - Nalini Singh

Kitabın Adı : Meleklerin Kanı
Orijinal Adı : Angels' Blood
Yazar : Nalini Singh
Serinin Adı : Guild Hunter
Seri Kitap Numarası : 1
Tür : Urban Fantazi, Paranormal, Romantik, Doğaüstü
Yayıncı : Artemis Yayınları
Fiyatı : 22 TL
Sayfa Sayısı : 476
Yayın Tarihi : Eylül 2012
Goodreads : Okuma Listene Ekle

Ölmeden önce göreceğİnİz son şey, onun gözlerİ olacak...
Vampir avcısı Elena Deveraux, işinde en iyisi olduğunu biliyordu. Ancak yeni görevi için doğru kişi olup olmadığından emin değildi. Üstelik öldürücü bir güzelliğe sahip ve hiçbir ölümlünün kızdırmak istemeyeceği Başmelek Raphael tarafından görevlendirilmişti. Elenanın başarısızlık gibi bir seçeneği yoktu. Görevi imkansız olsa bile. Bu kez peşine düştüğü kişi, yoldan çıkmış bir vampir değil, yoldan çıkmış bir başmelekti. Elena, kendini daha önce benzeri görülmemiş bir cinayetler zincirinin tam ortasında bulacak ve tutkunun tehlikeli uçurumlarına doğru çekilecekti. Bu av onun sonunu getirmese bile, Raphaelin baştan çıkarıcı dokunuşlarına kendini teslim etmesi, Elenanın hayatının en büyük hatası olabilirdi. Çünkü başmelekler, ölümlü oyuncaklarıyla oynarken onları fark etmeden kırabilirdi.

Merhabalar!!

Uzun zaman oldu ve burayı turlar haricinde acayip boşladım biliyorum ama hayat işte.. Neyse geri döndüm şu aralar olabildiğince çok yazmaya çalışıyorum. Ne zaman ne kadar vaktim olacağı hiç belli değil. Ne yazık ki okuduğum hızla buraya yorum yazamıyorum. :)

Kitabı fuar zamanı almıştım. Aldığım hafta içerisinde okuduğum kitaplardan biriydi diye hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyor da olabilirim. Aradan zaman geçti. :D Uzun zamandır beklediğim bir kitap olmasına rağmen neredeyse bir yıl sonra almamın sebebi Artemis'e olan küskünlüğümdü. Bazı çok sevdiğim serilerin devam kitaplarında arayı çok açtılar, bende yeni seriye başlamama kararı verdim ama etrafta kitabı ballandıran insanlar olunca bu kadar oluyor. :)

Zeyna'yla büyümüş bir nesilden geldiğim için olsa gerek, savaşçı ruhlu kadın karakterlere bayılıyorum. Bu yüzden kitabı acayip sevdim. Sonuçta baş meleğe cevap yetiştirmek her yiğidin harcı değil. Ayrıca karakterin yaptığı işlerin sonucunu bilmesi de beni kitaplarda ayrı bir etkiliyor. Yani eğer çok fazla şey biliyorsanız, olayın sonunda sağ çıkamayacağınızı da biliyorsunuzdur. Bunu kabullenen karakterlere ayrı bir zaafım var. :D Raphiel ilginç bir karakter altından çok fazla şey çıkacak gibi geliyor bana. O yüzden onu anlatacak kelime bulamıyorum. Aynı durum yediler içinde geçerli. O gurubun başının altından çok fantastik şeyler çıkacak. Yan karakter olmalarına rağmen yazar baya bir özenmiş gibi geldi. :) Son olarak mavi kanatlı meleği bende çok seviyorum. <3 Ve Elenanın ailesine toptan kılım, özellikle babasını anlamayı reddediyorum.

Kısacası kitaba bayıldım. Çok değişik bir şekilde bitti ve kitap çıkalı bir buçuk yıl olmuşken ikincisi artık gelse çok güzel olur. İyi ki çıkar çıkmaz okumaya başlamamışım.

Neyse benden şimdilik bu kadar....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder