27 Mayıs 2014 Salı

Bir İzmir Kitap Fuarı Özeti


Geç bir fuar yazısı oldu ama üzerine çok şeyler oldu. Şimdi evdeki en rahat köşeyi kapmış rahat rahat yazıyorum. O yüzden toplaşın bakim yamacıma... :D Bu bir İzmir Kitap Fuarı yazısıdır, mutlu bir ekip ve bir sürü bir sürü kitap bulacaksınız. ;) Hadi başlayalım o vakit..

Bu fuar benim için çok güzeldi. Önümüzdeki 4-5 yıl boyunca buralarda olmayacağımı düşünürsek aslında benim için son fuardı diyebiliriz. O yüzden en sevdiğim yayınevi olan -kendilerini 2008'de fantastik basmaya başladıklarından beri çok fazla okuyorum- Pegasus yayınlarında görevli olarak çalışmak acayip güzel ve özel bir şeydi. Her fuar the codex'in tatlı yazarı Gizem'in dediği gibi Pegasus standından kamyonla kitap kaldırdığımı düşünürsek, standın diğer tarafındayken kitapların hepsi benim gibi hissetim :D Sanki kitaplığımı standa dizmek gibiydi.



Bu bir fuar özçekimidir :P

Merak edenlere Gizemi kollarının altına alıp bağrına basmış, üstüne tamtamına 28 dişiyle birden sıratan gözlüklü kişi benim  :D Görüldüğü gibi ekip bir şahaneydi efendim. Pegasus standı fuar boyunca vızır vızırdı, kendi kitaplarımı almaya bile son anlarda 5 dakika koştur koştur yaparak gidip geldim. Yukarıda da dediğim gibi kitapların hemen hepsinin bir kopyası ben de olduğu için fantastik tarafta başınızın etini yiyen biri olduysa o kişi bendim. Hele ki elinizde fuardan alınmış bir adet Cadıların Keşfi varsa, muhtemelen benim "ama çooooookkkk güzel bu kitap yaaaaaaaa" diye ağlanmalarım yüzünden almışsınızdır. :D

Fuar boyunca kimleri gördün diye sorarsanız kimleri görmedim ki?????? Hangisinden başlasam bilemedim ama kuzenim, eski komşumuz, yüksek lisanstaki hocalarımdan biri, lisanstaki asistan hocam, lise arkadaşım, üniversite ve yüksek lisanstan arkadaşlarım, ingilizce kursundan arkadaşım, sonra oburlardan Pınar ve Hazal, Kitap Sokağı yöneticileri Ceren ve Saadet, Bloggerlardan The Reading Lady'den Onur, Kitap Karnavalından Duygu, Tuğçenin Kitaplığından Tuğçe, Yorum Durağımdan Damla, Yorum Cadısın'dan Fehiman, Kitap Avcısından Elçin, Astrea'nın Atlasından Gözde, Zaman Sandığından Sercan ve pek sevgili Seren =)


Bizim ekip fuarı kapatırkene :P

Eğlenceden yorgunluğumu bile hissetmediğim bir fuardı. Aranızda facebook sayfasındaki fuar albümünü görmemiş olan arkadaşlar için ne aldım ne yaptım hemen buraya da yazayım :)


Bu yılki fuar ganimetlerimdir, bilgilerinize. Bir kısmı aynı dönemde kitap sihirbazından ucuza kapattığım kitaplar. :D Biraz daha yakından incelemek istersek benim için fuar kitapları şöyleydi :)

Buradan İdhun tur kitabımızdı, biz ekibin fuar çalışanı olarak gizemle beraber peşin peşin aldık kitaplarımızı :D Burdan dönüşüm, lider ve dolunay internetten aldığım kitaplar. Gerisini fuardan aldım. :D Yetenek ilk baskısı vardı bende ama cildine dayanamadım. :D Ve fuar boyunca tekrarladığım gibi burdan favorim Cadıların Keşfi'ydi. Yorum yakında gelicek, öncesinde kitap için yapılan blog turun bitmesini beklemek istedim. Tur yapılırken aynı kitaba turdan olmayan bir blogger olarak yorum yapmak hoşuma gitmiyor. Neyse John Green kitaplıkta duruyor gözüme bakıyor. Sırf kitap sokağı yöneticileri yüzünden alındı o kitap. Kendimi hüzne boğmak istemesem de bir baktım benle eve gelmiş :D Beynimi yıkadılar resmen :D 

Sırada dexler var. Görüldüğü üzere genelde devam kitaplarından oluyor. Burada da Ölümcül Merhamet, Yerkara, Zehir Ustası ve Ateş Ustasını internetten aldım. 2 yıldan fazladır dex almıyorum düzgün indirim bulamadığım için. Muhtemelen elimdeki serileri kapatınca bir daha almam gibi. Zaten çoğu serimi sona erdirdim. Zehir ustasını da 3 kitap diye almıştım, 6 kitap olduğunu görünce büyük hayal kırıklığı yaşadım ama yapıcak bişi yok. :/

İşte bunlar benim bebeklerim. İthaki'ye ayrı bir hayranlığım var. :) Hobbit ciltli çıktığında içim yanmıştı ama bu çooooookkkk güzel diye. Sonunda benim de bir Hobbit'im var. Poe kitaplığımın en nadide parçası tabi ki lotr'dan sonra ama artık benim de bir Poe kitabım olduğuna en çok Poe sever arkadaşlarım mutlu olucak, zira hemen hemen tüm öyküleri onların kitapları araklayarak okudum :D Artık sulanmıcam kitaplarınıza, hadi yine iyisiniz :P Ve son olarak içinde yer etmiş ama bir türlü alamadığım Bitmemiş Öyküler kitabıyla Tolkien kitaplığım İthaki'nin bir sonraki Tolkien kitabına kadar tamamlanmış oldu. :D

Veeeeee sonunda döngüyü tamamladım!!!! Kitabın ingilizcesine de sahibim. Artistlik yapıp aldım ingilizcesini ama fantastik kurgu ingilizce bir zor oluyormuş, onu hesaba katmadım. Başladığım yere kadar olan kısmı aklımdan çıkartmaya çalışıyorum. Unutur unutmaz döngü tamamlanacak. :D Bu arada Kedinin iki kehanetinden birini hala öğrenemedim, bir de şu tepedeki kırmızı ejderha ve son yumurta ve arya konuları var ki aklımda deli sorular var. :D

Sınırları Zorlamak ve Haz Şövalyesi internetten aldığım kitaplardı. Sınırları Zorlamak Tuğçe'nin goodreads hesabında görüp beğendiğim bir kitaptı. Zaten çevirisini de o yapınca tadından yenmez oldu. Haz Şövalyesi sevdiğim az sayıdaki romance kitaplarından bir olan Arzu Şövalyesinin devam kitabıydı. O yüzden ucuz bulunca aldım hemen zaten romance kitaplarını ya fiyatları uygunsa ya da çok çok çok fazla arkadaştan methini duyduysam alıyorum. :) Bakınız Pena'dan aldığım Seninle ve İlk Defa'da yine kendime güvenemeyip bir sürü arkadaşa sorduktan sonra aldığım kitaplardır. 

Fuarda çalışanlar için yapılan indirimden yapıp aldığım kitaplar olarak kitaplığımdaki yerini almış bulundular. :) İlk Defa'yı okum fena değil. Seninle kapağına her baktığımda İpek Tuzcuoğlunu hatırlıyorum. :D

Son olarak ilk kitabını d&r dan 4 liraya aldığım ve seriye yıllar sonra son kitabı beklemeden devam etmeye karar verdiğim Muhteşem Kaos var. :) Bu arada ikinci kitabı fuarda bulamadığım için ikinci kitabı alana kadar bu da kitaplıkta yatacak bebeklerden biri. :)

İşte benim fuarım böyleydi. Gelenler varsa sizinkisi nasıldı?? :)






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder