16 Eylül 2013 Pazartesi

[Blog Tur] Kuralsız - Veronica Roth | Video Tanıtımları



                                                        Tek bir seçim seni yok edebilir.

Kitabın Adı : Kuralsız
Orijinal Adı : Insurgent
Yazar : Veronica Roth
Serinin Adı : Divergent
Seri Kitap Numarası : 2
Tür : Distopya, Genç Yetişkin
Yayıncı : Artemis Yayınları
Fiyatı : 24 TL
Sayfa Sayısı : 516
Yayın Tarihi : Ağustos 2013

Tek bir seçim Fedakarlık gerektirir
Tek bir fedakarlık Kayıp getirir
Tek bir kayıp Sorumluluk haline gelir
Tek bir sorumluluk Savaş demektir
Tek bir seçim Seni yok edebilir
Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.

Distopya sevmediğimi her seferinde bağıra bağıra söylüyorum ama ilk seferinde de dediği gibi bu distopya bir harika dostum. Yazardan acayip ötesi etkilendim ve sanırım açıklık oyunlarınla karşılaştırınca daha çok bana göre bir distopya bu. Açık oyunlarını içim yana yana, üzüntüden içim burula burula okumuştum. Bunda da takıldığım noktalar var ama ona bakınca benim  gibi bir "mutlu sonlar çocuğu" için daha yumuşak kalan bir distopya.

İlk kitabın sonunda olanlardan sonra bu kitap boyunca bir durulma bekliyor ister istemez insan. Daha önce çokça kez örneğini gördüğümüz üzere, ilk kitap çok dehşetli bir olayla biter ama sonunda iyiler bir savaşı olmasa da bir çatışmayı kazanınca ikinci kitap biraz sakin biraz sessiz geçer. Biraz nefes aldırmak ister yeni maceralardan önce size. Az önceki cümlelerde yazdığım tarzda bir şey bekliyorsanız çocukluğumun programı olan Olacak O Kadar'daki tepesinde çiçeği olan abla karakterine bürünerekten şunu söylemek isterim "Daha çok beklersiniz anacımmmm!!!" :D İlk başlar biraz sakin gibi görünse de siz görünene aldırmayın. Sonrasında kitap üzerinizden tır gibi geçiyor.

Bu sefer benim için en etkileyici yer kitabın yarısından sonra başlıyor. Okuyanlar siz nerden bahsettiğimi biliyorsunuz ama bilenler bilmeyenlere söylemesin sakın. Tris'in psikolojisi muhteşem ötesiydi benim için. Gayet sakin gayet normal. Kendimle özdeşleştirdim resmen . :D Ki bu tarz şeyleri acayip severim. O olayın sonlarına kadar neyin ne olduğunu biliyoruz ve bir "kurgu" kitaptan beklediğimiz diğer karakterleri bağrımıza basıyoruz. Karakterler hakkında her şey siyah ve beyaz hiç grilik yok. Sonra grileri görmeye başlıyoruz ve işte kitabı bir kurgudan alıp gerçekliğe taşıyan kısımda benim için bu tarz şeyler oluyor. İşte tam bu başarısından dolayı yazarı gördüğüm yerde anlından öpesim var. :D

Bu kadar yazdıklarımdan anladığınız üzere kitabı acayip beğendim ve bir distopya-sevmez olarak beğendiysem sizinde beğenme ihtimaliz kuvvetle muhtemel diyorum. ;)

Tanıtım Videoları


Divergent Book Trailer


Insurgent Book Trailer


İki kitabı da içeren bir video. Adamlar fan yapımı demişler ama ben ilk izlediğimde acayip iyi buldum şahsen. Üzerine uğraşılmış bir fan yapımı olmuş. Kim yaptıysa taktir ve tebrik ettim. :)


Bu sonuncu videoda sims severlere gelsin :D 

Sui Generis Bergama Otobüs Garajından bildirdi. :P İstanbul yolundayım. Bazı aksilikler nedeniyle gün boyu ilk defa düzgün bir internet bağlantısı bulduğum için yazı şimdi yayınlanıyor. :)

11 - 16 Eylül Tur Programı

11 Eylül thcodex.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Çekiliş
12 Eylül pinucciasbooks.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Film Hakkında
13 Eylül mirielenda.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Bunları Biliyor musunuz?
14 Eylül sohbetedecekkimseyok.blogspot.com  |  Kitap Yorumu - Yazar Tanıtımı
15 Eylül raflarinarasindan.blogspot.com |  Kitap Yorumu  -  Alıntılar
16 Eylül sssuigenerisss.blogspot.com |  Kitap Yorumu - Tanıtım Videoları

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder