23 Ağustos 2013 Cuma

[Blog Tur] Ölmem Gerekirse - Amy Plum | Kitap Yorumu + Yazar Tanıtımı


Sevdiğini kurtarmak için ne kadarına hazırsın?

Kitabın Adı : Ölmem Gerekirse
Orijinal Adı : If I Should Die
Yazar : Amy Plum
Serinin Adı : Revenants
Seri Kitap Numarası : 3
Tür : Paranormal, Genç Yetişkin, Romantik
Yayıncı : Akılçelen Kitaplar
Fiyatı : 19 TL
Sayfa Sayısı : 408
Yayın Tarihi : Temmuz 2013

Vincent beni bulmak için pek çok hayat boyunca beklemişti, ancak ortak geleceğimize dair hayallerimiz bir anda paramparça oldu. İkimizin de "arkadaş" olarak tanımladığımız biri ona ihanet etti ve ben de Vincent'i kaybetmiş oldum.
Şimdi düşmanımız France'ın ölümsüzlerini hâkimiyeti altına almaya son derece kararlı ve istediklerini elde etmek için bir savaş başlatmaktan da kaçınmayacaklar.
Heyecan dolu bir macera... Aşk, mücadele, gözyaşı, sürpriz bir son...


"Kate. Şöyle söyleyeceğim. Vincent benim en iyi dostum. Bu dünyada ondan daha yakın oldugum biri yok.
Ama geçtiğimiz bir sene boyunca, ona her gün kalbimde ihanet ettim, çünkü çok sevdiği
şeyi kendime istiyorum." Jules- sf 258

Sonunda doya doya yorum yapacağım kitaba geldik!!!

Violet senden gerçek nefret ediyorum seni dengesiz! Diyerek yoruma başlamak istiyorum. Son kitap olarak beni çok doyuran bir kitaptı özellikle ikinci kitaptan sonra. İkinci kitapta yeni bir maceraya atılan kahramanlarımızın macerasının son bulduğu noktaydı. En sevdiğim bölümlerden biri bir koleksiyoner ve kitap aşığı olarak Kate'in dededinin ayran olduğu yazarlar hakkında öğrendiği gerçeğin ve onunla direk tanıştığı andaki haliydi. :) Aksiyonu bol bir kitaptı. Bazı şeyleri tahmin etseniz de acaba ne olucak nasıl olucak diye merak etmekten kendinizi alamıyorsunuz. Vincent için kritik olan bölümde kalbim hop oturdu hop kalktı mesela. :D Aslında yazmak istediğim tonla şey var ama önceki kitapları okumayan insanları düşünerek sizi spoilerlara boğmakta istemiyorum. ;) Jules en başından beri en sevdiğim en cana yakın bulduğum karakterdi ve beni acayip üzdü. Böyle olmasını istemezdim. Her şey daha tatlı olabilirdi. Sanırım bir o konuda üzdü beni yazar. Ne olacak benim bu ikinci karakterlere olan aşkım bilmiyorum. :D İkinci kitapta sıkılsanız bile okumaya devam etmenizi şiddetle tavsiye ederim. Daha önceki yorumlarda da bahsettiğim gibi hikaye klasik bir yok gibi görülse de yeni nesil ölümsüzlerimiz insanın dikkatini 3 kitap kendi üzerlerinde tutmayı iyi beceriyorlar ;)

Yazar Hakkında

Yazarımız Portland, Amerikada doğmuş ve Alabama'da yetişmiş. Üniversitedeyken çok fazla siyah giyindiği için dekanın odasına çağrılmış.(dekanın odasına çağrılmak için ilginç bir bahane.) Bu olay sonrası istediği kadar siyah giyebileceği ve dans edebileceği Paris'e kaçmış. Paris'te 5 yıl yaşadıktan sonra Londra'da Orta çağ Sanat Eğitimi almış.(ki bu kitaptaki sanat bilgisini açıklıyor.) Daha sonrasında New York'ta Antikalar konusunda bir iş bulmasına rağmen 10 yıl sonunda küçük bir Fransız köyüne taşınmış. HarperCollins ile Reverants serisi için imzalanan anlaşmadan sonra Tours Üniversitesindeki işini bırakıp kendini tam zamanlı yazarlığa vermiş. Şimdi ise 2 çocuğu ve büyük kırmızı köpeği Ella ile Paris'te yaşamaktaymış. Ayrıca Edward Gorey, Maira Kalman, David Sedaris, Amadeo Modigliani, Ira Glass'ın da büyük hayranıymış...

Tur Takvimi
19 Ağustos: Benim İçin Öl Yorumu
20 Ağustos: Ben Ölene Kadar Yorumu
21 Ağustos Ölmem Gerekirse Çekiliş :   http://mirielenda.blogspot.com/
22 Ağustos Kitap Yorumu: http://raflarinarasindan.blogspot.com/
23 Ağustos Kitap Yorumu + Yazar Tanıtımı: http://sssuigenerisss.blogspot.com/
24 Ağustos Kitap Yorumu: http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/
25 Ağustos Kitap Yorumu + Bunları Biliyor Musunuz? : http://thcodex.blogspot.com/

26 Ağustos Kitap Yorumu: http://pinucciasbooks.blogspot.com/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder