20 Ağustos 2013 Salı

[Kitap Yorumu] Ben Ölene Kadar - Amy Plum

Kitabın Adı : Ben Ölene Kadar
Orijinal Adı : Until I Die
Yazar : Amy Plum
Serinin Adı : Revenants
Seri Kitap Numarası : 2
Tür : Paranormal, Genç Yetişkin, Romantik
Yayıncı : Akılçelen Kitaplar
Fiyatı : 19 TL
Sayfa Sayısı : 352
Yayın Tarihi : Ocak 2013

O, Aşkı İçin Ölmeye Değil, Ölmemeye Söz Verdi

Vincent, kollarını bedenime sarmadan evvel bakışlarımı yakalamaya çalışıyordu. "Seni kaybetmekten çok korkuyorum," dedi, dudaklarının arasından çıkan nefesiyle saçlarımı okşayarak. "Ve o kadar basit ki, Kate. Tek bir hata yapıyor ve sonsuza kadar yok oluyorsun."
Vincent bu kez aşkı için yaşamaya yemin etmiştir. Bu karardan memnun olan Kate, Vincentın doğasına aykırı işlere girişmiş olmasından dolayı da rahatsızdır. Yaşadığı karmaşayı bir çözüme kavuşturmaya ve sevgilisini ölümlü bir insana dönüştürmeye karar veren Kate, bilmeden kendini büyük bir tehlikenin kucağına atar.
Vincentın başı da beladadır. Onu ve tüm ırkını yok etmeye çalışan ölümsüz ve tehlikeli düşmanlara karşı amansız bir savaşı sürdürürken, bir yandan da bir geri dönen olduğunu öğrenen Katein dedesine karşı koymaya çalışmaktadır.
Ölmemeye söz veren Vincent, hayatta kalmayı başarabilecek mi?
İlk kitabın yorumunu daha dün yayınladığım için ikinci kitapta karakter analizini es geçip işi kısa tutucam. :) Aradaki kitap olarak çok arada kalmış bir kitaptı, resmen rölantide geçti benim için. Ne zaman olay olucak ne zaman büyük bir şeyler kopucak diye bekledim durdum. Aslında ilk kitapta olan olaylardan sonra ikinci kitap aynı kahramanlarla tasarlanan yeni bir maceranın girişi gibiydi. O yüzden kimi yerlerde sıkıldım. Belki de arka arkaya okumanın verdiği bir durumdan kaynaklanıyordur. Yani sonuçta insanın elinde son kitap olunca direk "hadi, bu kadar mı? şimdi ne olucak?" falan şeklinde düşünmeye başlıyor insan :D Neyse yazar sonunda yine olayları sıkıştırmış dar alanda büyük olaylar misali. Birde kitapta yeni karakterler var. Geri dönenlerin en yaşlıları geliyor ikizlerin yerine eve ve ilk okuduğum anda o bücür kızdan hiç hazetmedim. Büyümüşte küçülmüş denilen kendini beğenmiş veletleri hiç sevmem. Bu kızda onlar gibi olduğu için olsa gerek ilk satırdan boğazına yapışasım geldi. İkinci kitaba dair açık etmeden verebileceğim notlarım bu kadar. Fakat gitmeden önce bir Buffy the Vampire Slayer hayranı olarak kitaptan en beğendiğim alıntıyı veriyorum.:)

Ah, yapma, Vincent. belli başlı turistik mevkilerden birindeyiz. Père Lachaise ölülerin Disneyland'ı sayılır. Sonuçta insan ne zaman arkasını dönecek olsa karşısında topraktan dışarı fırlayan vampirleri bulacağı Vampir Avcısı Buffy'nin film seti değil burası. -Kate | Sayfa 55

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder