31 Ekim 2012 Çarşamba

Kırtasiye : Yırt Yapıştır Bantlar



Selamlar!! :D

Dün Forum Bornova'da D&R kaçamağı yaptım ders çıkışı. Aslında dersten sonra Bornova'da ki gümüşçüye kopan kolyemin zincirini bırakma niyetindeydim ama öğleden sonraki ders sırasında D&R indirimlerinin son günü olduğunu hatırlayınca arkadaşla tuttuk Forum'un yolunu :)

Neyse konunun aslı bantlar! Bilmeyenler yani herkes için yurtdışından mektuplaştığım yada kartpostal değiş-tokuşu yaptığım arkadaşlar var o yüzden zarftı, kartpostaldı, mektup kağıdıydı, ilgi alanım içerisinde. Bu bantlarda onlardan işte.. Türkiye desenli bant bulmak zor ama bu yırt yapıştır bantları bulmak imkansızdı. D&R Japon bir şirketle anlaşıp sonunda yırt yapıştır bantların desen seçeneği az da olsa satışına başlamış :D Feci mutlu oldum görünce :D


Yırt Yapıştır Bant nedir?

Yırt yapıştır bantlar - bildiğim kadarıyla - Japonya'da kağıt bantların üzerinin boyanmasıyla ortaya çıkmış bir bant türüdür. Özellikle Asya ülkelerinde tonlarca çeşidini bulmak mümkün olup aynaların boyamalarını falan yaparken aynanın arkasına yapıştırılan kağıt bantların aynısıdır aslında.. Sadece desenlendirilmiş halidir. Tabi Japonlar bunlara "Geleneksel Japon Kağıdı"ndan yapılmış demeyi daha çok seviyor :) Adı üzerinde bandı açıp istediğiniz miktarda yırtıp yapıştırabilirsiniz :) En güzel yanlarından biri de yırttığınız parçayı bir kaç kere daha söküp çıkarabilirsiniz. Çok eğlenceli şeyler :D

Uzun zamandır arıyordum bunları, olur olmaz her yere sorup her sitede aradıktan sonra yakınlarda bulmak çok hoş oldu. Umarım en kısa zamanda çeşitleri artar. Bu arada bantlar konusunda kısa bir bilgi vermek gerekirse genişlikleri 1,5 cm uzunlukları 10 metre ve fiyatları düz ve desenli olmasına göre 8.40-9.90 TL arasında değişiyor. Eğer D&R ın sitesinden alışveriş yaparsanız %11 indirimli ulaşabilirsiniz ama yine de fiyatların çok olduğunu düşünüyorum. Çünkü yazın yaptığım araştırmalar sırasında uzunlukları 12 m den başlayıp 34 metreye kadar çıkan ve daha iyi desenlere sahip iki bandın 15 TL olduğunu görmüştüm.

Neyse ben burada keseyim artık ama olur da bunlarla ilgilenirseniz sitenin adresi aşağıda ;)

İyi eğlenceler...

Yırt Yapıştır Bantlar - gilika.com

Yırt Yapıştır Bantlar - D&R

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder