19 Ekim 2015 Pazartesi

[Blog Tur] Karanlık Yalanlar - Alessandra Torre | Kitap Yorumu - Ön Okuma


Bu bir aşk hikâyesi ama okuması kolay olanlardan değil...


Kitabın Adı: Karanlık Yalanlar
Orijinal Adı: Black Lies
Yazar: Alessandra Torre
Çervirmen: Onur Kınacı Birler
Yayıncı: Yabancı Yayınları
Fiyatı: 23 TL
Sayfa Sayısı: 336
Yayın Tarihi:  Eylül 2015

Brant:
Yirminci yaş gününde bir teknoloji milyarderi oldu. Benimle üç yıldır beraber. Dört kere evlenme teklif etti. Dört kere reddedildi.

Lee:
Ev hanımlarıyla aşna fişne yapmadığı zamanlarda çim biçiyor. Elleri ve vücudunun diğer parçaları son derece yetenekli. Bilse de bilmese de, iki yıldır benim tarafımdan takip ediliyor.


Durmayın. Yargılayın beni. Benim aşkımın nelere yol açtığı hakkında en ufak bir fikriniz bile yok. Daha önce bu hikâyeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana… duymadınız

Yeni bir Kitap Oburları turundan herkese merhaba :)


Uzun zamandır blog konusunda aktif değilim çünkü kitap okuyabildiğimi söylemek zor, okuduklarımı da yayarak okuduğum için pek yazma ilhamı gelmiyor bu aralar. Yakın zamanda düzeleceğimi düşünüyorum. İstanbul kitap fuarına her şey çok güzel olucak gibi bence :)

Yeni tur kitabımız bu aralar hemen her kitaplarıyla durumu bir tık yukarı taşıyan Yabancı yayınlerından. (Kendilerini pek bir heyecan içinde takip ediyorum bu aralar). Bu turdaki destekleri için şimdiden teşekkür ederiz ve bir kocaman alkış da çevirmenimiz Onur'a gelsin. Seviyoruz seni. :3

Kitap hakkındaki düşüncelerimi dıştan içe doğru yapmak istiyorum. Kapatan başlamak gerekirse bu tip kapaklı kitapları çok büyük tavsiye gelirse okuyorum ki ekipten tavsiyeyi yapan arkidişimiz, çok iyi bak seviceksiniz falan dediğinde bile arka yazıdan dolayı ciddi anlamada şüpheler içindeydim. Kitap elime geçtiğinde karşılıklı bir bakıştık falan bir süre. Bir akşam dedim ki "ey kitap sen mi büyüksün ben mi, başlıyorum bu akşam." Sonrası bir sis bulutu, son sayfada ise parıldayan gözler vardı.

Kısaca anlatmak gerekirse olay şu zengin veledi olan ama zengin olmanın getirdiği yapmacıklığa ve kendi gibi zengin bir koca bulup mutsuz bir evlilik yapmayı hayatının amacı yapmaya tahammül edemeyen bir özgür kızımız var. Bir gece bir dernek balosunda tanıştığı ünlü, zengin ve yakışıklı bilgisayar dahisi Brant ile tanışmasıyla işler değişir. Çevresinde olan tiplerden tamamen varklı bir adamdır Brant falan filan. Fakat işler Lee olaya dahil olduğunda tamen değişir. İki adam, iki zıt karakter. Hatun kişi ikisine de farklı şekilde aşık. Aşk üçgeninin en alası ama değil aslında. Ortada bir çıkış var ama yolun sonuna kadar dayanmak çok zor. Daha fazlasını yazmak istiyorum ama yazamam :(

Açık konuşmak gerekirse kitap erotikmiş gibi görünen ama başka bir tür kitap. Erotik sahneler mevcut. Hatta özellikle Lee'nin karakterini anlatmak için şart. Ben kitabın ilk başında içeride dönen olayın temelini çaktığım için kitabın sonuna kadar hissettiğim tek duygu durumun nasıl anlaşılacağına dair merak idi. İçeriğin temelini oluşturan ve söyleyemeyeceğim şeye daha önceden aşinaydım. O yüzden yazarın verdiği ip uçlarını yakalamam zor olmadı. Ve bu durum bir kitapta okumayı istediğim bir şeydi. O yüzden merak ve hoşuma giderek okudum. Tahmin etmemiş olsaydım ne olurdu, onu da yazmak istiyorum. Sinirden kudurur, kitabı karşı dıvara atmak isterdim başlarda, sonra bir "noluyor yahu?" tepkisi verirdim. Sonra " yuh beeeee" nidalarıyla kitabın daha önceki yerlerine döner ve yazarın verdiği ip uçlarını gözden geçirirdim. Son olarak kitabın tamamı boyunca yaptığım gibi Brant'in teyzesine küfür etmeye devam ederdim.

Kitap genel olarak böyleydi. Erotik kısımlar biraz daha az olsa daha çok seveceğimi düşünüyorum şahsen. O kısımlarda biraz sıkıldım. Fakat son sayfaya geldiğimde konu bitmiş olmasına rağmen bir kitap daha olmasını diledim. Yani mantıken yazılacak her şey yazılıp bitmiş. Bir sonraki kitap boşuna olurdu ama insan bazen bazı kitaplar devam etsin istiyor. :) Erotik kısımlara takılmayan yetişkin okurlara şiddetle tavsiye ederim. Piyasada çoğalmaya başlayan yetişkin kitaplarına konu olarak bin basacak bir kitap bence.

Son olarak kapatmadan önce merak edenler ve bir ön okuma olsa bir kaç sayfa okusak güzel olurdu diyen arkadaşlar, toplaşın bakim! İşte size mis gibi ön okuma. :D Okuyun gari :P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder