17 Aralık 2013 Salı

[Perde Önü] Hobbit 2 - Desolation Of Smaug - 2013

 
            ~~Spoiler İÇERMEZ! :D~~ 
                
                İlk yazdığım yorum o kadar spoiler içeriyorki filme gitmemiş olsam öyle bir yazıyı okumak istemezdim. O yüzden spoilersız bir tane daha yazasım geldi :D
                Film başlarken o müzik ile duygulanmadım desem yalan olur. Anılar zihnime su gibi aktı, bir nevi sarhoş oldum daha başlarken. İlk sahneler Tolkien fanları için inanılmaz doyurucu olacaktır. LotR’ı aşkla izleyenlerin gözleri bile dolabilir diyorum ama neden söylemiyorum.
                Filmdeki sahneler görsel olarak tam bir şölen oluşturuyor. Mücadelelerin o çetinliği, okların, mızrakların havalarda uçuştuğu sahneler ve bir sürü vs vs vs diyebileceğimiz şahane sahneler var. Eğer imkanınız varsa iyi bir salonda, güzel bir 3D ile izleyin derim.
                Filmde tatmin etmeyen birkaç ögede yok diyemem ama. Beni izlerken mutlu etmeyen bir iki sahne oldu. Hatta film bittikten sonrada şuraları beğenmedim, keşke şunlarda olsa dediğim birkaç nokta var. Ama bunlar filmin genel güzelliğini bozamamış.
                Güzel yanlarıyla bir iki kötü yanıyla bile olsa kesinlikle izlenmesi gereken bir film. Peter Jackson yine harikalar yaratmış yani.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder