3 Kasım 2012 Cumartesi

Müzik : Alexander Rybak



Yukarıda gördüğünüz sevimli insanın adı Alexander Rybak. Tam adı Alexander Igorjevitsj Rybak'tır. 13 Mayıs 1986, Minsk doğumlu Norveçli şarkıcı, söz yazarı, besteci, kemancı ve oyuncudur.

Eminim size de tanıdık gelmiştir. Kendisi benim yeni müzisyen takıntım ve 2009 Eurovision yarışması birincidir :) Her gün muhakkak dinliyorum şarkılarını. Çok eğlenceliler ve benimde gün içinde feci şekilde mutlu olmamı sağlıyorlar. Sizde olur mu bilmem ama bazen bir müzisyene takıldım mı sıkılana kadar ne kadar şarkısı varsa dinliyorum tekrar tekrar :) Bu arada hakkında biraz da ansiklopedik bilgi verirsek;



Sovyetler Birliği’nde dünyaya gelmiştir. Daha sonra 4 yaşındayken ailesiyle birlikte büyüyüp yaşadığı Norveç’e taşınmıştır. Rybak, 5 yaşından beri enstrüman çalmaktadır, şu anda da hem piyano hem de keman çalmaktadır. Ailesi de sanatçı olan Alexander’ın annesi Natallia Valiantsinauna Rybak ünlü bir piyanisttir. Babası Igor Aliaksandravich Rybak da Norveç’te çok tanınan bir kemancıdır. Alexander “Eğlendirmeyi her daim sevdim ve bu bir şekilde sanki benim ilahi görevim” demiştir. Alexander şu anda Norveç’in başkenti Oslo'da Aker Brygge'de yaşamaktadır.
Bu kadar bilgiden sonra benim Alexander takıntım nasıl başladı ona gelelim. Eurovision'da ki süper ötesi tatlı halini geçtikten sonra bir ay yada daha fazla oluyor yeni şarkılarını ararken youtube'ta bir videoya rastladım ve dünyam değişti. Alexander çok eğlenceli müzikler aynı eğlencede klipler yapıyor :) İşte benim favorim;


Süper ötesi eğlenceli bir şarkı :D Kızın haline acımadım değil. Bu arada şarkının bu inglizce versiyonunun sözleri Alexander'ın kız arkadaşı Moah'ya yazılmış :)









Bu da Alexander'ın on gün önce yayınladığı yeni klibi, biraz tarzının dışına çıkmış olsa da güzel olmuş :)


Oah'ın Rusça versiyonu için farklı bir klip ama ben Oah'ı daha çok beğendim :)


İyi geceler herkese :)
Tüm albümü dinlemek isteyenler için;

Alexander Rybak - No Boundaries

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder