10 Mart 2013 Pazar

Kargoyla Gelen Mutluluk #4


Dün kargo ve posta kabul günü gibiydi. Eve gelen gidenin hesabını bilemedim. Birde ders çalışıyorum ya, işim gücüm var ya, oturup adam gibi işimi bitiremeyeyim. Bütün mesele bu. =)

Öğleden sonra gelen yarım saat aralıklı iki kargodan bu sevimli şeyler çıktı.

Üstteki iki kitap Tudem Yayınları'nın yeni oluşumu DeliDolu'nun yepyeni kitapları. Eşleşme kitabını uzun zamandır bekleyenlerdendim bende ama kargo poşetinin içinden çıkan Candor benim içinde büyük sürpriz oldu. Hazır Martı Yayınların'dan çıkmış olan Sonsuzluktan Uzak Ölüme Yakını'da bitirmişken dün gece Eşleşmeye başlayıverdim.

En alttaki kitapta Martı Yayınlarının okuyup yorumlamam için bana gönderdiği kitap. Pek tarzım olmayan bir kitap, aslında hiç tarzım değil, fakat en kısa zamanda okuyup yorumlamaya çalışacağım kendisini. =)

Şimdilik benden bu kadar ve gitmeden kitapları gönderen Martı Yayınları ve DeliDolu'ya çok teşekkürler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder