3 Şubat 2016 Çarşamba

[Blog Tur] Cadı Avcısı - Virginia Boecker | Ön Okuma


En büyük düşmanınız dövüştüğünüz şey değil, korktuğunuz şeydir.

Kitabın Adı: Cadı Avcısı
Orijinal Adı: The Witch Hunter
Yazar: Virginia Boecker
Serinin Adı: The Witch Hunter
Seri Kitap Numarası: 1
Tür: Fantastik, Paranormal
Yayıncı: Yabancı Yayınları
Fiyatı: 25 YL
Sayfa Sayısı: 400
Yayın Tarihi: Ocak 2016

Tenime dağlanarak işlenmiş mühür.
XIII
Beni koruyan ve ne olduğumu gösteren mühür.
Ben On Üçüncü Yazıt’ın bir uygulayıcısıydım.
Bir cadı avcısı.
Korkulması gereken kişi bendim.

 Herkese merhabalar!!

Yeni turumuza hoş geldiniz :D Uzun zaman oldu biliyorum. Bir süredir bazı turlarımızın kitapları haricinde bir şey okumadığım için yazamıyordum ama dönüşüm muhteşem olacak :D hehehe :D Bekleyin beni!!

Yeni turumuzun kitabı görüldüğü üzere Cadı Avcısı. Önce ufak bir konusundan bahsedeyim, sonra fikrimi söyleyeyim. Şimcik Elizabeth veba sırasında ailesini kaybetmiş ve ailesi gibi gördüğü Caleb'i takip ederek bir cadı avcısı olmuştur. Yani vücuduna işlenmiş XIII mührü ile cadıları avlayan bir On Üçüncü Yazıt uygulayıcısıdır. Fakat son zamanlarda dikkati dağıldığı için iş sırasında sık sık hatalar yapmaya başlamıştır; bir cadıyı canlı yakalaması gerekirken öldürmek gibi. Ülkede cadılıkla ilgili her şey yasaklandığı için, cebinde şifalı otlarla yakalandığında bir cadı avcısı olması bile onu cadılıkla suçlanıp yakılmak üzere hapse atılmaktan kurtaramaz. Ölüm fermanını imzalayan güvendiği ve onun için savaştığı cadı avcılarının başı ve Kralın amcası iken onu ölüm ve hastalığın elinden alan cadı ve büyücülerin başı en çok aranan azılı düşmanı olur. Şimdi krallıklığın en çok aranan ismi Elizabeth'dir. Bir de onun hakkında bir kehanetin olduğunu öğrenmesi ile işler iyice çığırından çıkar.

Şimdi gelelim benim düşüncelerime. Kitap bana ilaç gibi geldi. Son zamanlarda okuduğumuz Distopyalardan sonra böyle epiğimsi bir fantastik kitap okumak cennet gibiydi. Cadılar, büyücüler, eski zamanlar falan, kitabı bir gazla arka arkaya iki kere okumama neden oldu. :D heheh :D Tur için Yabancı Yayınları'na çok teşekkürler. Bir de kitabın baskısı için teşekkürler. Acayip muhteşem ötesi bir baskı olmuş. Gördüğüm zaman gözlerimden kalpler falan fışkırdı. Neyse kitabın yorumuna geri dönelim. Kitap iyiydi. Dört buçuktan beş verdim ben. Bazı uyuz olduğum noktalar var. Şu an yazamıyorum ama Elizabeth'in otlar ile yakalandığı zaman diyeyim siz okuyunca anlayacaksınız. Caleb konusunda kararsızım ama büyücü başına bayıldım. hehehe :D Bazı noktalarda acemilik vardı kitabın ama çok takılmadım. Gayet iyi bir şekilde gitti. Konu falan acayip iyiydi bence. Kitabın sonu bir sürü şey vaat ederek bitti. Yazarın yaratmak istediği gizemlerin çoğunu çözdüm ben ama her zaman dediğim gibi siz bana bakmayın. Artık çok zor tahminlerimde yanılıyorum ben, o kadar çok kurgu okuduk ki ister istemez üç aşağı beş yukarı tahmin edebiliyorum, kim nedir, ne olacaktır, ne yapacak ya da ne yapmayacaktır falan. Okuyunuz, özellikle de hafif fantastik ve paranormal tarzda kitapları sevenlerin bayılacağını düşünüyorum. Öyle ağır bir fantastiği yok. Neyse kendi kararınızı kendiniz vermek ve kitabın başına göz atmak için ön okumaya tıklayın. :D


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder