18 Nisan 2013 Perşembe

Karşıyaka'da Bir Küçücük Kitapçı =)


Merhaba!!

Daha önce bahsetmiş miydim hiç hatırlamıyorum ama Karşıyaka - Çarşı'da uğramayı sevdiğim bir kitapçım var benim. Bir gün ara sokaklarda yolumu kaybetmiş gibi kardeşimi ararken rastgele karşılaştığım bir kitapçı. :) Adı Fırat Kitapevi ama tabelalara bakarak aramayınız kendisini zira bir tabelası yok. O yüzden olsa gerek biraz sihirli benim için. :D Neyse arada bir uğrar ne var ne yok bakar bir iki kitap alır çıkarım. İlk keşfettiğim zamanlarda sadece 10TL'lik kitaplar satıyorlardı fakat geçen yaz girdikleri yenileme çalışmaları sonrasında artık güncel kitaplarda bulunuyor.



Bende bir iki hafta önce yine çarşıda dolaşırken içeri dalıp bunları aldım. :D Gece Yarısı Tuzağını şöyle bir okur gibi oldum. Sırf merakım dinsin diye. Soldan İkinci Mezar heyecanla okunmayı bekliyor. Sana Soyundumu pek sevmedim. Karakterler arasındaki iletişimin iyi olduğunu söyledikleri için almıştım ama yazım tarzı ve çevirisi başta olmak üzere pek bir sıktı beni. Neredeyse tüm cümleler devrik, ve kitapta sonu "yahu" ya da "kardeşim" gibi Türklere yada Türkçeye özgü kelimeler bulmak mümkün. Ne bileyim garip geldi. Serileri yarım bırakmayı hiç sevmem o yüzden kitabın 2.sini okuyacağını duyduğum Sevimli Hırsız'ı azıcık kobay yapmayı düşünüyorum. O bana gideri var derse bakarım yoksa yok. :P

Bu arada İzmir de oturan ve uygun fiyata kitap bulmak isteyenlere bu kitapçıyı şiddetle tavsiye ederim. Çoğu yayınevinin kitabı 9.90 a bulmak mümkün. Ne zaman çıktıkları da önemli değil. İndirimdeki yayınevinin kitaplarının hepsi 9.90TL. Ayrıca diğer yayınevlerinde de %20den başlayan indirimler var. Eğer canınız yeni bir kitabı direkt olarak bir kitapçıdan almak isterse kesinlikle uğramanız gereken bir kitapçı. Adres merak edenler için, Karşıyaka çarşıda Mis Dönerin yanındaki sokağa dalın. Sokağın sonunda Ankara ilköğretim okulu var bu arada. Neyse sokağın sonunda hemen sağda kalıyor Fırat Kitapevi, selamımı da söylemeyi unutmayın. :P Hahahah :D Bir ara ısrarla Cehennem Taşı kitabının 2.sini arayıp durduğum için sahibi iyi bilir beni. :D

Bu günlükte benden bu kadar. =)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder