12 Şubat 2013 Salı

Düşünceler, Düşünceler ve Düşünceler

Geri geldim!

Bu aralar Rodin amca gibi bir düşünme halindeyim. Bu düşünceler daha çok okul ve mesleki hayat içerikli olsalar da arada bir aklıma blog için yeni bir şeyler yapmakta geliyor. Aslında bir sürü şey var aklımdan geçen ama her birini yapmak için vakit yok maalesef.

Neyse gelelim aklımda ki dönen tilkilere! Tilkinin biri kitaplığındaki kitapları ufaktan ufaktan yorumlamaya başlasan diyor ama neredeyse 400 kitabın tamamına yorum yazmaya ne cesaretim ne de vaktim var. Şimdilik ertelendi. Tilkinin bir diğeri haftanın bir gününü kitap haber günü yap. Duyanı var duymayanı var. Haberleri ayrım yapmadan yayınla, bir de ufak tanıtım yap. Tilkiye hak verdim. Güzel fikir dedim. Zaten blog'un facebook sayfası'nda ilgimi çekenleri ara sıra yayınlıyordum. Bu durum için en uygun günün de pazar günü olduğuna karar verdim. Hayırlı uğurlu olsun.

Bir de kitaplığımı sui ahalisiyle paylaşma isteği var içimde ne zamandır. Kitapları yayınevi yayınevi ayırıp fotoğraflayıp sağ tarafa ufak slaytlar yerleştirme düşüncesindeyim ama kitaplığımdan taşan çok fazla kitap olunca fazlalıkları düzenlemek tam bir eziyet hali. Kısacası bu durum bekleyebilir. İzmir kitap fuarına kadar bekler bu iş hatta.

Sonra tilkinin biri dedi ki elinde bir sürü kartpostal var hemde hepsi taranmış. Onları da al görücüye çıkar. Zaten facebook profilinde bir albümün var. Ahalinin de hizmetine sun, insanların gözü gönlü açılsın. Bu tilkiye de hak verdim. Fakat 150 civarında kartpostal var ve her geçen gün sayıları artıyor. Bunları nasıl görücüye çıkartırım onu düşünmekteyim. Bir çözüm yolu bulur bulmaz kartpostallarım ve ben buradayız.

Bekleyin...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder